ДІАГНОСТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ІДЕАЛУ В СИСТЕМІ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • N. PIVOVAR

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183242

Ключові слова:

професійний ідеал, допрофесійна підготовка вчителя, професійна спрямованість студентів, математична модель професійного ідеалу

Анотація

У статті розглядаються можливість визначення та практичної інтерпретації рівня сформованості професійного ідеалу майбутнього вчителя як головного мотиву самовдосконалення у різних системах допрофесійної підготовки.

Посилання

Nova ukrainska shkola. Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian School. Conceptual principles of secondary school reform]. (2016). Retrieved from https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].

Pivovar, N. M. (1989a). Vliianie psikhologo-pedagogicheskikh faktorov na uchebnuiu deiatelnost i obraz zhizni studentov vuza [The influence of psychological and pedagogical factors on educational activities and lifestyle of university students]. In Zdorovyi obraz zhizni: prikladnye psikhologicheskie problem [Healthy lifestyle: applied psychological problems]. Syktyvkar [in Russian].

Pivovar, N. M., & Semichenko, V. A. (1988). Vliianie professionalnogo ideala na uchebnuiu aktivnost studentov pedvuza [The influence of professional ideal on the educational activity of pedagogical students]. In Psikhologicheskie aspekty propagandy zdorovogo obraza zhizni [Psychological aspects of promoting a healthy lifestyle] (pp. 103-107). Syktyvkar [in Russian].

Pivovar, N. M., & Didora, M. I. (1985). Fakultativ «Iunyi pedagog» v sisteme doprofessionalnoi podgotovki uchitelia [Optional "Young teacher" in the system of pre-vocational teacher training]. Puti sovershenstvovaniia psikhologo-pedagogicheskoi podgotovki uchitelia v svete osnovnykh napravlenii reformy obshcheobrazovatelnoi i professionalnoi shkoly [Ways to improve the psychological and pedagogical training of teachers in the light of the main directions of reform of secondary and vocational schools] (pp. 133-135). Poltava [in Russian].

Pyvovar, N. M., & Semychenko, V. A. (1989b). Psykholohichni mozhlyvosti systemy doprofesiinoi pidhotovky u formuvanni kontynhentu studentiv pedvuzu [Psychological possibilities of the system of pre-vocational training in the formation of a contingent of students of high school]. In Vyshcha i serednia pedahohichna osvita [Higher and secondary pedagogical education]: nauk.-metod. zb. (Is. 14, pp. 95-99). Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Semychenko, V. A. (1997) Porivnialnyi analiz tsinnostei pedahohichnoi diialnosti ta profesiinoi pidhotovky vchyteliv [Comparative analysis of values of pedagogical activity and professional training of teachers]. In O. V. Sukhomlynska (Ed.), Tsinnosti osvity i vykhovannia [Values of education and upbringing]: nauk.-metod. zb. (pp. 135-200). Kyiv [in Ukrainian].

Semichenko, V. A. (1989). Psikhologicheskie osnovy professionalnoi podgotovki studentov vuza [Psychological foundations of professional training of university students]. Poltava: Gos. ped. in-t imeni V. G. Korolenko [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті