ДІЛОВА НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ПРОВІДНИЙ МЕТОД ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗВО

Автор(и)

  • O. TUR
  • N. TANKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183280

Ключові слова:

комунікативна компетентність, ділова навчальна гра

Анотація

У статті подані визначення "комунікативна компетентність", "ділова навчальна гра", зазначені основні різновиди та характеристики навчальної гри, вказано вимоги до її організації та проведення. Проаналізовано процес формування комунікативної компетентності як інтегративного особистісного утворення, що виявляється у процесі комунікації як узагальнена здатність особистості актуалізувати набуті знання, уміння й навички в стандартних та проблемних комунікативних ситуаціях для ефективного вирішення життєвих і професійних задач.

Посилання

Chubar, V. (2016). Vikorystannia interaktyvnykh tekhnologii u protsessi profilnogo navchannia starshoklasnykiv [Use of interactive technologies in the process of professional technological training of high school students]. Naukovi zapyski Kirivigradskogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu [Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету], 9 (3), 141-145 [in Ukrainian].

Fedchishin, N. O. (2014). Vikorystannia dydaktichnoi gry pry vyvchenni nimetskoi movy v umovakh universytetu [The use of didactic games in the study of German at the university]. Naukovi zapyski natsionalnogo universytetu “Ostrozka akademiia”. Seriia: Psykhologiia I pedagogika [Scientific notes of the Ostroh Academy National University. Series: Psychology and Pedagogy], 26, 132-135 [in Ukrainian].

Kulish, I. M. (2003). Didfktichna gra yak zasib aktivizatsii navchalnoi diialnosti studentiv universitetu [Didactic play as a means of activating the educational activities of university students]. (Extended abstract of PhD diss.). Natsionalnii pedagogichnii universitet imeni M.P.Dragomanova, Kyiv [in Ukrainian].

Maksymenko, S. D., & Zabrotskyi, M. M. (2005). Tekhnologiia spilkuvannia [Communication technology]. Kyiv: Glavnyk [in Ukrainian].

Semenog, O. (2013). Formuvannia kommunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv: aksiologichnyi pidkhid [Forming the communicative competence of future economists: an axiological approach]. Pedagogika vyshchoi ta serednoi shkoly [Pedagogy of Higher and Secondary School], 38, 266-270 [in Ukrainian].

Skvortsova, S. O., & Vtornikova, Yu. S. (2013). Profesiino-kommunikatyvna kompetentnist uchytelia pochatkovykh klasiv [Professional and communicative competence of elementary school teachers]. Odessa, Ukraine: Abrikos Kompani [in Ukrainian].

Ternavska, L. M. (2013). Zastosuvannia partysyhatyvnikh metodiv u protsesi navchannia inozemnoi movy maibutnikh ekonomistiv [The use of participatory methods in the process of teaching foreign economics to future economists]. Pedagogichni nauky : teoriia,istoriia, tekhnologii [Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies], 5 (31), 327-332 [in Ukrainian].

Tkachova, N. & Tur, O. (2017). Didactic game as advanced method of communicative competence formation in future specialists in documentation and information services. Advanced Education, 7, 141-145 [in Ukrainian].

Yelegina, N. I. (2014). Rolova gra yak aspekt motyvatsii u vikladanni inozemnikh mov studentam-medikam [Role play as an aspect of motivation in teaching foreign languages to medical students]. Naukovi zapyski natsionalnogo universytetu “Ostrozka akademiia”. Seriia: Psykhologiia I pedagogika [Series: Psychology and Pedagogy], 26, 66-69 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті