ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО НАВЧАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Автор(и)

  • O. KHOMA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183286

Ключові слова:

Концепція «Нова українська школа», початкова школа, компетентність, володіння українською мовою, підготовка майбутнього вчителя, інноваційні методи навчання

Анотація

У статті проаналізовано зміни, що відбуваються в процесі реалізації освітніх реформ в Україні. Акцентовано увагу на змісті Державного стандарту початкової освіти мовно-літературної освітньої галузі. З’ясовано сучасні вимоги до навчання української мови в початковій школі, відповідно визначено напрями підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності. Зосереджено увагу на необхідності застосування квазіпрофесійних завдань, що є наближеними до умов реальної фахової діяльності і мають творчий характер. Запропоновано методику проведення окремих інноваційних методів навчання, закцентовано увагу на ігрових.

Посилання

Bibik, N. M. (Ed.). (2017). Nova ukrainska shkola: poradnyk dlia vchytelia [New Ukrainian School: Teacher Advisor]. Kyiv: Pleiady [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity [State standard of primary education]. (2018). Uchytel pochatkovoi shkoly [Elementary school teacher], 4, 1-16 [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi zahalnoi osvity [State standard of elementary general education]. (2011). Pochatkova osvita [Primary education], 18, 8-30 [in Ukrainian].

Instruktyvno-metodychni rekomendatsii shchodo vyvchennia v zakladakh zahalnoi serednoi osvity navchalnykh predmetiv ta orhanizatsii osvitnoho protsesu u 2018/2019 navchalnomu rotsi [Instructional and methodical recommendations for studying in the institutions of general secondary education of subjects and organization of the educational process in the 2018/2019 academic year]. Dodatok do lysta Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 03.07.2018r. №1/9-415. Retrieved from https://www.google.com/search?q=Instruktyvno-metodychni rekomendatsii. [in Ukrainian].

Makarenko, A. S. (1990). Metodyka vykhovnoi roboty [Methods of educational work]. Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].

Shustova, N. (2017). Formuvannia u maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly zdatnosti do profesiinoho samorozvytku u protsesi fakhovoi pidhotovky [Formation of future teachers of primary school ability to professional self-development in the process of vocational training]. (Extended abstract of PhD diss.). Vinnytsia [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1977). Sertse viddaiu ditiam [I give my heart to the children]. V. Sukhomlynskyi, Vybrani tvory [Selected works] (Vol. 3). Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].

Vashulenko, M. S. (Ed.). (2010). Metodyka navchannia ukrainskoi movy u pochatkovii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Methods of teaching the Ukrainian language in elementary school: a teaching manual for students of higher education]. Kyiv: Litera LTD [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro osvitu» [Law of Ukraine "On Education"]. Pryiniato Verkhovnoiu Radoiu Ukrainy 05.09.2017. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 [in Ukrainian].

Zeliuk, V. V. (2016). Nova shkola: novyi uchytel [New school: new teacher]. Postmetodyka [Postmethodics], 2, 18-20 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті