ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО ХІМІЧНОГО ПРАКТИКУМУ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Yu. BOKHAN
  • T. FOROSTOVSKA
  • Z. KORMOSH

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.184375

Ключові слова:

сучасні інформаційні технології навчання, електронні освітні ресурси, віртуальні лабораторії, хімічний експеримент

Анотація

Стаття присвячена підготовці вчителів інтегрованих курсів природознавчих дисциплін з використанням сучасних інформаційних технологій навчання під час вивчення дисципліни

«Загальна та неорганічна хімія». Розкрито поняття: електронні освітні ресурси, віртуальні лабораторії. Показано можливості ефективного поєднання електронних освітніх ресурсів та інших технологій навчання. Встановлено, що застосування віртуального хімічного експерименту дозволяє не тільки надати студентам значної кількості знань, але і розвинути інтелектуальні, творчі здібності студентів, їх вміння самостійно здобувати нові знання, а також працювати з різними джерелами інформації. Комплексне використання реального і віртуального навчальних експериментів створює сприятливі умови для організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Посилання

Bykov, V. Iu., & Lapinskyi, V. V. (2012). Metodolohichni ta metodychni osnovy stvorennia i vykorystovuvannia elektronnykh zasobiv navchalnoho pryznachennia. Kompiuter u shkoli ta simi, 2 (98), 3-6 [in Ukrainian].

Dolme, M. (2015). Elektronni osvitni resursy yak skladova elektronnoho navchalno-metodychnoho kompleksu v pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv tekhnolohii. Psykholoho-pedahohichni problemy silskoi shkoly Vypusk, 52, 97-102 [in Ukrainian].

Fedasiuk, D., Hots, N., & Mykyichuk, M. (2016). Formuvannia systemy vymoh do elektronnykh osvitnikh resursiv vyshchoho navchalnoho zakladu z metoiu yikh sertyfikatsii. Visnyk Natsionalnoho universytetu „Lvivska politekhnika“ Seriia: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 853, 47-58 [in Ukrainian].

Homulyna, N. N. (2008). Osobennosty formyrovanyia elektronnykh obrazovatelnykh resursov dlia ynteraktyvnykh dosok. Kollektsyia multymedya-ynstrumentov “Umnyk – PO” Ynformatsyonnye y kommunykatsyonnye tekhnolohyy v podhotovke uchytelia fyzyky: materyaly nauchno-praktycheskoi konferentsyy (s. 25-27). Kolomna, 8-10 aprelia 2008 h. [in Ukrainian].

Hura, V. V. (2007). Teoretycheskye osnovy pedahohycheskoho proektyrovanyia lychnostno-oryentyrovannykh elektronnykh obrazovatelnykh resursov y sred. (Extended abstract of D diss.). Rostov na Donu [in Russian].

Kozlovskyi, E. O., & Kravtsov, H. M. (2011). Vyrtualnaia laboratoryia v strukture systemy dystantsyonnoho obuchenyia. Ynformatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy, 10, 102-109 [in Russian].

Manoilova, S. P. (2001).Vykorystannia kompiutera na urokakh Biolohiia ta khimiia v shkoli, 5, 22-25 [in Ukrainian].

Nakaz Ministerstva osvity ta nauky, molodi ta sportu Ukrainy vid 01.10.2012 No. 1060 Pro zatverdzhennia polozhennia pro elektronni osvitni resursy. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12 [in Ukrainian].

Semenikhina, O. V., & Shamonia, V. H. (2011). Virtualni laboratorii yak instrument navchalnoi ta naukovoi diialnosti. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii. Sumy: Vyd-vo SumDPU imeni A.S. Makarenka, 1, 341-346 [in Ukrainian].

Trukhyn, A. V. (2003). Vidy virtualnykh kompiuternykh laboratorii. Otkrytoe i distantcionnoe obrazovanie, 3-4, 58-67 [in Ukrainian].

Yakushkyna, A. A., & Alekseeva, E. V. (2005). Vyrtualnye laboratoryy. Voprosy ynformatyzatsyy obrazovanyia [in Russian].

Zabara, O. A. (2014). Metodyka provedennia fizychnoho praktykumu u pedahohichnomu VNZ na osnovi synerhetychnoho pidkhodu do yoho orhanizatsii. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky. Kirovohrad [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-07

Номер

Розділ

Статті