ПРОЕКТУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • V. HRYNKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185010

Ключові слова:

цифрова освітня технологія, електронний освітній ресурс, цифровий освітній ресурс, інтерактивний плакат, майбутні вчителі початкової школи

Анотація

Проектування цифрових освітніх ресурсів засобами цифрових технологій у процесі навчання майбутніх учителів початкової школи автор розглядає як один із шляхів вирішення проблеми недостатнього рівня впровадження цифрових освітніх ресурсів у навчальний процес освітніх  закладів. У статті уточнюються поняття «цифрова освітня технологія» та його взаємозв’язок з поняттям «цифрові освітні ресурси» та зазначено, що поняття «цифрова технологія» вживається для опису технологій створення, передачі та збереження інформаційних повідомлень, що передбачає кодування їх змісту за допомогою цифр, а поняття «цифровий ресурс» використовується для опису інформаційних носіїв, що створені за допомогою цифрових технологій. Якщо застосування цифрової технології, та цифрового ресурсу здійснюється для реалізації завдань освітнього характеру, то автор радить вживати категорії «цифрова освітня технологія» та «цифровий освітній ресурс». Важливим завданням застосування цифрових освітніх технологій є проектування цифрових освітніх ресурсів.

Посилання

Bykov, V. Yu. (2012). Innovatsiini instrumenty ta perspektyvni napriamy informatyzatsii osvity. Retrieved from http://lib.iitta.gov.ua/1178/1/Innovatsiini instrument y ta perspektyvni napriamy informatyzatsii osvity.pdf

Bykov, V., Leshchenko, M., & Tymchuk, L. (2017). Tsyfrova humanistychna pedahohika. Kyiv: SAMMIT- KNYHA [in Ukrainian].

Bykov, V. Yu., & Lapinskyi, V. V. (2012) Metodolohichni ta metodychni osnovy stvorennia i vykorystovuvannia elektronnykh zasobiv navchalnoho pryznachennia. Kompiuter u shkoli ta simi, 2, 3-6 [in Ukrainian].

Hlazunova, O. H. (2016). Metodolohichni zasady stvorennia ta vykorystannia elektronnykh navchalnykh resursiv v systemi vyshchoi osvity. Informatsiini upravliaiuchi systemy u pryrodnychykh universytetakh, 2, 45-55 [in Ukrainian].

Zhelizniak, L. (2013). Interaktyvnyi plakat yak suchasnyi zasib navchannia. Retrieved from http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/38576/

Lapinskyi, V. V. (2013). Elektronni osvitni resursy – dydaktychni vymohy i klasyfikatsiia. Pedahohika vyshchoi shkoly: metodolohiia, teoriia, tekhnolohii, 3 (1), 214-218 [in Ukrainian].

Lytvynova, S. H. (2013). Kryterii otsiniuvannia lokalnykh elektronnykh osvitnikh resursiv. Informatsiini tekhnolohii v osviti, 15, 185-192 [in Ukrainian].

Olefirenko, N. V. (2012). Vymohy do elektronnykh dydaktychnykh resursiv dlia pochatkovoi shkoly. Informatsiini tekhnolohii v osviti. Retrieved from http://ite.kspu.edu/en/webfm_send/291

Polozhennia pro elektronni osvitni resursy. Ofitsiinyi veb-sait Verkhovnoi Rady Ukrainy. Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12

Tymchuk, L. (2017). Teoretyko-metodychni zasady proektuvannia tsyfrovykh naratyviv u navchanni maibutnikh mahistriv osvity (Extended abstract of D diss.) Kyiv: Instytut informatsiinykh tekhnolohii i zasobiv navchannia NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-07

Номер

Розділ

Статті