РЕАЛІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • N. KONONETS
  • O. LITVINOVA
  • T. MARIUKHYCH

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194847

Ключові слова:

ресурсно-орієнтоване навчання, процес навчання, концепція, електронний освітній ресурс, дистанційний курс

Анотація

У статті презентовано результати досвіду створення освітніх сайтів та дистанційних курсів для реалізації ресурсно-орієнтованого навчання, яке тлумачиться як цілісний динамічний процес організації і стимулювання самостійної пізнавальної діяльності студентів із оволодіння навичками активного перетворення інформаційного середовища, засвоєння студентами знань із дисциплін «Українська мова», «Українська література», «Українська мова за професійним спрямуванням» з урахуванням інформаційних потреб обраної освітньої програми, який передбачає оптимальне використання тріадою «студент-викладач-бібліотекар» інформаційних ресурсів. Визначено основні напрями реалізації ресурсно-орієнтованого навчання при вивченні української мови та літератури.

Посилання

Hrynova, M. V. (2008). Samorehuliatsiia [Self-regulation]: navch.-metod. posib. Poltava [in Ukrainian].

Kononets, N. V., & Hrynova, M. V. (2018). Zasoby stvorennia elektronnoho posibnyka dlia resursno-oriientovanoho navchannia [Means of creating an e-guide for resource-based learning]. In O. M. Topuzov (Ed.), Problemy suchasnoho pidruchnyka [Problems of the modern textbook]: zb. nauk. prats. (Is. 20, pp. 166-179). Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2018). Kontseptsiia resursno-oriientovanoho navchannia u vyshchii shkoli [The concept of resource-oriented learning in higher education]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skill], 22, 103-107 [in Ukrainian].

Kononets N. V. (2016). Dydaktychni osnovy resursno-oriientovanoho navchannia dystsyplin komp’iuternoho tsyklu studentiv ahrarnykh koledzhiv [Didactic Basics of Resource-Oriented Computer Cycle Students in Agricultural Colleges]. (D diss.). Poltava [in Ukrainian].

Lytvynova, O. V. (2019). Osvitnii veb-sait vykladacha «Ukrainska mova ta literatura» yak zasib realizatsii resursno-oriientovanoho navchannia v suchasnomu koledzhi [Educational website of the teacher "Ukrainian language and literature" as a means of realization of resource-oriented learning in the modern college]. Materialy III Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii “Resursnooriientovane navchannia v “3D”: dostupnist, dialoh, dynamika” [Materials of the Third All-Ukrainian Scientific-Practical Internet Conference “Resource-oriented Learning in 3D”: Accessibility, Dialogue, Dynamics ”] (pp. 55-63). Poltava: KUEP PDAA [in Ukrainian].

Soloshenko, O. (2018). Vykorystannia metodyky resursno-oriientovanoho navchannia pry vykladanni dystsyplin humanitarnoho tsyklu: teoretychnyi aspekt [Use of Resource-Oriented Teaching Methods in Humanities Cycle Teaching: Theoretical Aspect]. Novyi Kolehium [New Collegium], 3, 62-67 [in Ukrainian].

Sychova, N. (2014). Smart-education – perspektyvnyi shliakh rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini [Smart-education is a promising way of higher education development in Ukraine]. Smart-osvita: resursy ta perspektyvy [Smart education: resources and perspectives]: materialy Mizhnar. nauk.-metod. konf. (pp. 98-99). Kyiv: KNTEU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті