ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ОПЕРАТИВНО-ТАКТИЧНОГО РІВНЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Ye. DENISENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206029

Ключові слова:

офіцер оперативно-тактичного рівня, культурологічний підхід, технологічний підхід, педагогічна технологія, адміністративно-управлінська культура майбутніх офіцерів

Анотація

Визначено основні компоненти технології формування адміністративно-управлінської культури майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня НГУ у процесі магістерської підготовки на засадах розвитку особистості кожного фахівця як компетентного, відповідального, здатного до постійного самовдосконалення командира з науковим, професійним, адміністративним і управлінським світоглядом, розвинутим творчим практичним мисленням, спроможного й готового ефективно вирішувати весь комплекс управлінських завдань, що стоять перед ним як суб’єктом управління у різних військових структурах, підрозділах і навчальних закладах, здатного нарощувати власний управлінський практичний досвід у складних умовах повсякденної діяльності реальних обставинах виконання бойових завдань. Охарактеризовано педагогічну сутність і структуру технології формування адміністративно-управлінської культури майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня у єдності концептуального, змістового, операційно-методичного, діагносту вальних компонентів.

Посилання

Bespalko, V. P. (1995). Pedahohyka y prohressyvnыe tekhnolohyy [Pedagogy and progressive technologies]. Moskva: YPO MO Rossyia [in Russian].

Bondar, V. I. (1996). Dydaktyka: efektyvni tekhnolohii navchannia studentiv [Didactics: Effective Student Technology]. Kyiv: Veresen [in Ukrainian].

Haievskyi, B. A., & Rebkalo, V. A. (1998). Kultura derzhavnoho upravlinnia: Orhanizatsiinyi aspekt [Culture of Public Administration: Organizational Aspect]. Kyiv: Vyd-vo Ukrainskoi Akademii derzhavnoho upravlinnia pry Prezydentovi Ukrainy [in Ukrainian].

Hrevtseva, V. (2006). Hromadianske vykhovannia – cherez realizatsiiu suspilnykh proektiv [Civic education – through the implementation of community projects]. Dyrektor shkoly, 5, 22-24 [in Ukrainian].

Humeniuk, O. (2008). Rivni hromadianskoi vidpovidalnosti ta yikh empirychne vyvchennia u molodi [Levels of civic responsibility and their empirical study in youth] : [politychna psykholohiia]. Psykholohiia i suspilstvo, 4, 92-98 [in Ukrainian].

Innovatsiini tekhnolohii hromadianskoho vykhovannia uchnivskoi molodi [Innovative technologies of civic education of students] (2009). Pozaklasnyi chas, 1-2, 29-31 [in Ukrainian].

Kozlova, O. H., & Hrebennyk, T. V. (2011). Kerivnytstvo hromadianskym vykhovanniam studentskoi molodi [Leadership of civic education of student youth]. Sumy: Universytetska knyha [in Ukrainian].

Kravchenko, L. M. Profesiina diahnostyka u systemi pisliadyplomnoho pidvyshchennia kvalifikatsii vchytelia [Professional diagnostics in the system of postgraduate teacher training] (PhD diss.). In-t pedahohiky i psykholohii profesiinoi osvity APN Ukrainy. Kyiv [in Ukrainian].

Rahozin, M. P., & Sukhomlynska, O. V. (Comps.) (2001). Hromadianyn ‒ Derzhava ‒ Hromadianske vykhovannia [Citizen-State-Civic Education]. Donetsk: Donbas [in Ukrainian].

Piekhota, O. M. (2000). Osobystisno-oriientovana osvita i tekhnolohii [Personality-oriented education and technology]. In Neperervna profesiina osvita: problemy, poshuky, perspektyvy (pp. 274-297). Kyiv [in Ukrainian].

Selevko, H. K. (2006). Еntsyklopedyia obrazovatelnыkh tekhnolohyi [Encyclopedia of educational technologies] (Vol. 2). Moskva: NYY shkolnуkh tekhnolohyi [in Russian].

Starodubtsev, S. O., Rolin, I. F., Shapoval, O. M., & Bashkatov, Ye. H. (2014). Osnovy upravlinnia viiskamy [Fundamentals of troop control]. Kharkiv: Natsionalna akad. NHU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті