ІДЕЇ А. МАКАРЕНКА ЩОДО ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ УЧНІВ ТА ЇХ УПРОВАДЖЕННЯ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Автор(и)

  • I. DZYUBENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206048

Ключові слова:

громадянськість, громадянська активність, демократія, патріотизм, А. С. Макаренко, країни Європейського союзу

Анотація

У статті аналізується проблема формування громадянськості учнів. Мотивується необхідність збереження почуття національної гордості, посилення патріотичних настроїв учнівської молоді, формування громадянина, освіченого у правовому, суспільному та політичному полі. Характеризуються основні виховні напрями країн Європейського союзу, з якими Україна має стійкі взаємостосунки і партнерські відносини. Категорія «громадянськість» конкретизується у педагогічному і соціально-педагогічному аспектах.

Посилання

Makarenko, A. S. (1988). Vospytanye hrazhdanyna. Moskva: Prosveshchenye, [in Russian].

Makarenko, A. S., & Kondakov, M. Y. (Ed.). (1983-1986). Pedahohycheskye sochynenyia (Vol. 1-8). Moskva: Pedahohyka [in Russian].

Kontseptsiia hromadianskoho vykhovannia osobystosti v umovakh rozvytku ukrainskoi derzhavnosti (2000). Osvita Ukrainy, 32, 6-7 [in Ukrainian].

Rozporiadzhennia KMU vid 14. 12. 2016 r. №988-r «Pro skhvalennia Kontseptsii realizatsii polityky u sferi reformuvannia zahalnoi serednoi osvity Nova Ukrainska shkola» na period do 2029 roku: Retrieved from https: // www. non. gov. ua / ua / npas /249613934? = print [in Ukrainian].

Vulfov, B., & Ivanov, V. (1989). Politicheskuiu kulturu – starsheklassnikam. Vysshaia shkola, 3, 61-62 [in Russian].

Vulfov, B. Z. (1990). Tcel i sushchnost grazhdanskogo vospitaniia. In G. N. Filonova (Ed.), Vospitanie grazhdanina v sovetskoi shkole (pp. 29-35). Moskva: Pedagogika [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті