ОПТИМІЗАЦІЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ РЕАЛІЗАЦІЇ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ БЕЗПЕКИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Автор(и)

  • S. MELNYK
  • S. VOSKOBOINIСOV

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206170

Ключові слова:

інформаційна безпека, кібербезпека, фахова підготовка, інноваційних освітніх технологій, інтегрований підхід

Анотація

Обґрунтовано оптимізацію фахової підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки на основі інноваційної педагогіки та інтегрованого підходу в системі реалізації ключових компетенцій безпеки в інформаційному суспільстві. Визначено, що специфіка фахової підготовки й формування професійної компетентності майбутніх фахівців з кібербезпеки зумовлює застосування інтегрованого підходу, що базується на міжпредметних зв’язках фахових і фундаментальних навчальних дисциплін та ефективного розподілу навчальних модулів в системі професійної підготовки з урахуванням модернізаційних освітніх змін, педагогічної інноватики та застосуванні інноваційних освітніх технологій для формування комплексної готовності до реалізації фахових компетенцій з кібербезпеки.

Посилання

Buryachok, V. L., Parkhomey, I. R., Stepanov, M. M., & Tolubko, V. B. (2016). Problem issues and urgent tasks of training specialists in cybernetic security of the field of knowledge "information technologies" Modern information protection, 2, 4-8 [in Ukrainian].

Capacity Building in Higher Education. Retrieved from http://erasmusplus.org.ua/novyny.html

Experts in the training of IT professionals: Training programs should be practically oriented and comply with job descriptions. Education and training. Retrieved from http://mon.gov.ua/usinovivni/novini/2016/ 10/04/kruglij-stil-1016.2 [in Ukrainian].

Korzhova, V. O. (2017). Theoretical aspects of interdisciplinary relations of mathematical disciplines with the disciplines of the cycle of professional training of future specialists in the organization of information security Physical and mathematical education, 2 (12), 89-93 [in Ukrainian].

Sedov, V. Ye. (2015). Information and communication technologies, as a catalyst for teacher proficiency change. In N. V. Morze (Ed.), Open Educational E-Environment of the Modern University (pp. 74-82). Kyiv [in Ukrainian].

Sedov, V. Ye. (2016). Professional competence of the programmer engineer in the conditions of changing educational standards. Science and Education, 4, 42-44 [in Ukrainian].

Strategy of innovation development of Ukraine for 2010-2020 in the context of globalization challenges. Retrieved from http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main. cgi?nreg=965-17 [in Ukrainian].

Strategic framework for education and training. Retrieved from http://www.ec.europa.eu/education/policies/III/life/ memoen.pdf.

Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 15 bereznya 2016 roku no. 96/2016 “Pro rishennya Rady natsional'noyi bezpeky i oborony Ukrayiny vid 27 sichnya 2016 roku “Pro stratehiyu kiberbezpeky Ukrayiny” [in Ukrainian].

Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 7 chervnya 2016 roku no. 242/2016 “Pro Natsional'nyy koordynatsiynyy tsentr kiberbezpeky” [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті