ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Автор(и)

  • V. ONIPKO
  • M. DIACHENKO-BOHUN

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206179

Ключові слова:

здоров’язбережувальна підготовка, здоров’язбережувальні технології, професійна готовність педагогів

Анотація

Розглянуто основні поняття щодо підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл. Встановлено, що дефініція визначень, змісту і  сутності основних понять є важливим аспектом процесу здоров’язбережувальної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін у вищих навчальних закладах. Наголошується, що грамотне впровадження здоров’язбережувальних технологій залежить від професійної готовності педагогів до цілеспрямованої роботи з профілактики та оздоровлення школярів.

Посилання

Bim-Bad, B. M. (2002). Teaching encyclopaedic dictionary. Moskva: Great Russian Encyclopedia [in Russian].

Gorashchuk, V. P. (2004). Theoretical and methodological principles of a culture of health of students (D diss.). Kharkiv [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (Ed.). (2000). Vocational College Dictionary. Kyiv: High School [in Ukrainian].

Kolbanov, V. V. (1995). To a question on valeological education teacher. Zdorov'e i obrazovanie: problemy pedagogicheskoj valeologii [Health and education: problems of teaching valeology] (pp. 9-15). Sankt-Peterbyrg [in Ukrainian].

Lebedchenko, S. Y. (2000). Formation of culture of health of the future teacher in the course of training (PhD diss.). Moskva: RGB [in Russian].

Menchinskaya, E. A. (2008). Construction of health-learning process in the modern primary school (Extended abstract of PhD diss.). Omsk [in Russian].

National Strategy for the Development of Education in Ukraine in 2012-2021. Retrieved from http://guonkh.gov.ua/reforma_osviti/1517.html [in Ukrainian].

Novikova, L. I. (1985). School and the environment. Moskva: Knowledge [in Russian].

Smirnov, N. K. (2006). Health-saving educational technology and health psychology at the school. Moskva: Arctic [in Russian].

Stepanova, M. I. (2004). From the standpoint of saving children's health: the new scales difficult subjects. Direktor shkoli (Headmaster), 4, 87-91 [in Russian].

Tikhomirov, L. F. (2003). Expert approach in health-work of the teacher. Shkol'nye tehnologii. Technology School, 3, 191-194 [in Russian].

Tushin, G.I. (2005) Pedagogical conditions of formation of health-medium secondary school (PhD diss.). Kemerovo [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті