РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ В ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

Автор(и)

  • O. ROMANIUK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206272

Ключові слова:

інноваційний підхід, заклад вищої освіти економічного профілю, магістратура, викладач економічних дисциплін, професійна підготовка, розвиток педагогічної майстерності

Анотація

Розкривається суть інноваційного підходу до підготовки майбутніх викладачів, розглядаються питання реалізації такого підходу в професійно спрямованій підготовці і розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури закладів вищої освіти економічного профілю як майбутніх викладачів економічних дисциплін, висвітлюються науково-педагогічні аспекти проблеми оновлення освіти магістрантів на сучасному етапі розвитку, узагальнюються шляхи застосування сучасних методик та інноваційних педагогічних ідей з метою модернізації професійної підготовки студентів магістратури до викладацької діяльності, акцентується увага на чинниках, які впливають на ефективність професійної підготовки викладачів економічних дисциплін.

Посилання

Angelovski, K. (1991). Teachers and innovations: Teacher’s book: transl. from Maced. Moskva: Prosveshcheniye [in Russian].

Gurie, L. I. (2001). Innovational approaches in postgraduate teacher training for technical higher educational establishments. Obrazovatelnyie tekhnologii i obshchestvo, 1, 4, 105-110 [in Russian].

Koltok, L. B. (2007). The problem of intensification of teaching as a component part of modernization of education. Vyshcha osvita Ukrajiny, 1, 75-81 [in Ukrainian].

Kravchenko, V. M. (2016). Innovational approach to professional training prospective lecturers for higher educational establishments. Naukovyy ohliad, 10 (31), 88-96 [in Ukrainian].

Liashenko, V. V., & Liashenko, K. I. (2011). Peculiarities of innovative teaching at higher educational establishments in the context of forming pedagogical mastery. In Training a prospective specialist for professional activity in terms of innovative education: materials of the regional scientific-practical conf. (pt. 1, pp. 349-354). Donetsk: KVZN Donetskyy pedahohichnyy koledzh [in Ukrainian].

Marshytska, V. V. On using multimedia technologies in the process of teaching disciplines. Retrieved from https://docviewer.yandex.ua/?=http%3A%2F%2F/ [in Ukrainian].

Mukhina, T. G. (Comp.). (2013). Active and interactive educational technologies (forms of conducting classes) in higher educational establishments: manuals. Nizhnii Novgorod: NNGASU [in Russian].

Synytsia, M. O. (2014). Using multimedia technologies in teaching at higher educational establishments as means of forming pedagogical knowledge. In O. A. Dubaseniuk (Ed.), Professional and pedagogical education: forming pedagogical knowledge (pp. 418-438). Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].

Sushchenko, T. I. (2002). The pedagogical process in higher educational establishments that assists forming the national creative elite. Teoriya i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy, 2, 62-67 [in Russian].

Zhyzhko, T. A. (2002). Effectiveness of the teaching process based on intensification. Naukovi zapysky. Kirovohrad: RVTsKDPU im. V. Vynnychenka, 49, II, 37-41 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті