РОЛЬ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ ОСВІТИ В РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Z. HNATIV

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209631

Ключові слова:

мистецтво, музична освіта, національно-культурний розвиток, лідерський потенціал, особистість, духовність

Анотація

У статті розглянуто необхідність формування високого культурно-освітнього середовища української держави, що сприятиме розвитку лідерського потенціалу суспільства. Підкреслено, що мистецтво відіграє унікальну роль у даному напрямку. Висвітлено цілі мистецької освіти, її зміст, моделі навчання. Зазначено, що ініціативна, всебічно розвинена, культурна особистість із активною життєвою позицією є затребуваною в сучасному суспільстві та скеровує його до позитивних соціокультурних перетворень.

Посилання

Dobrynova, O. (2009). Problemy profesiinoi muzychnoi osvity. Visnyk Cherkaskoho universytetu. Seriia. Pedahohichni nauky. 149, 113-116 [in Ukrainian].

Kalashnikovoi, S. (Ed.). (2014). Rol universytetu v rozvytku liderskoho potentsialu suspilstva: kontseptualni zasady. Kyiv: DP «NVTs «Priorytety» [in Ukrainian].

Cherepanova, S. (1999). Filosofiia osvity: buttia liudyny v universumi kultury. Dialoh kultur: Ukraina v svitovomu konteksti. Filosofiia osvity, 4, 22-33 [in Ukrainian].

Yarko, M. (1997). Muzychne vykhovannia v aspekti natsionalnoi identychnosti. In Liudyna i mystetstvo v humanistychnykh vymirakh (pp. 303-316). Lviv: Krai [in Ukrainian].

Road Map for Arts Education: Building Creative Capacities for the 21st Century. The World Conference on Arts Education: Lisbon, 6–9 March 2006. UNESCO, 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Номер

Розділ

Статті