ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ДО УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Yu. KRASHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209796

Ключові слова:

внутрішньо переміщені особи, студенти-переселенці, адаптація, організаційно-педагогічні умови адаптації, середовище вищого навчального закладу, студентське самоврядування, орган студентського самоврядування

Анотація

Представлений проект присвячений проблемі адаптації внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування. Спираючись на результати дослідження, в якому взяли участь студенти-переселенці, переведені з інших навчальних закладів, виявлено, що максимально сприятливе поле для розвитку конструктивних стосунків між студентами-переселенцями та академічною громадою вищого навчального закладу створює система студентського самоврядування.

Посилання

Danilchik, A. V. (2011). Issledovanie emotcionalnoi ustoichivosti i adaptatcii studentov. Psikhologicheskaia studiia, 5, 48-51 [in Russian].

Porokh, D. O. (2010). Do problemi adaptatcії studentіv do navchannia u vishchomu navchalnomu zakladі. Vіsnik Luganskogo natcіonalnogo unіversitetu іmenі Tarasa Shevchenka, 10 (197), 78-85 [in Russian].

Ferfolja, Т., & Naidoo, L. (2010). Supporting refugee students through the Refugee Action Support Program. University of Western Sydney.

Naidoo, L. (2010). Engaging the refugee community of Greater Western Sydney. Issues in Educational Research, 1 (20), 47-56.

Studentenwerke im Zahlenspiegel 2009/2010. Hrg. Deutsches Studentenwerk. Berlin, 2010.

Protection of Internally Displaced Persons in Georgia: A Gap Analysis. Tbіlіsі, 2009.

Louise Olliff. Exploring post-compulsory education and training pathways for young people from refugee backgrounds in NSW. Refugee Council of Australia, 2010.

Zakon Ukrainy «Pro vnesennia zmin do Zakonu Ukrainy «Pro zabezpechennia prav i svobod hromadian ta pravovyi rezhym na tymchasovo okupovanii terytorii Ukrainy» vid 12 serpnia 2014 roku № 1635-VII. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1635-18 [in Ukrainian].

Stupak, O. (2014). Rol studentskoho samovriaduvannia v upravlinni vyshchym navchalnym zakladom. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 4, 14, 267-273 [in Ukrainian].

McFarland, D., & Starmanns, C. (2009). Inside Student Government : The Variable Quality of High School Student Councils. Teachers College Record, 1 (111), 27-54.

Theisen, R. (2012). Student Government: As Real As It Gets. Principal Leadership, 2, 10-17.

Sorokyna, H. Yu., Hryneva, M. V., & Krashchenko, Yu. P. (2014). Uslovyia realyzatsyy vospytatelnoho potentsyala v systeme studencheskoho samoupravlenyia. Pedahohycheskye zametky, 7, 1, 52-57 [in Ukrainian].

Krashchenko, Yu. P. (2009). Osoblyvosti orhanizatsii systemy studentskoho samovriaduvannia. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 6, 255-262 [in Ukrainian].

Krashchenko, Yu., & Ihnatovych, A. (2011). Kontseptualni zasady rozvytku studentskoho samovriaduvannia v Ukraini. Vyshcha shkola, 9, 117-125 [in Ukrainian].

Krashchenko, Yu. P., & Sorokina, H. Yu. (2016). Doslidzhennia peredumov adaptatsii studentiv-pereselentsiv do universytetskoho seredovyshcha. Imidzh suchasnoho pedahoha, 9 (168), 43-46 [in Ukrainian].

Krashchenko, Yu. P. (2016). Zmist ta formy pedahohichnoho suprovodu adaptatsii studentiv-pereselentsiv do universytetskoho zhyttia. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 18, 165-169 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Номер

Розділ

Статті