ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ОЛІМПІЗМУ

Автор(и)

  • O. MOMOT

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209805

Ключові слова:

виховання, особистість майбутнього вчителя, олімпійський рух, здоров’язбережувальне середовище, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті охарактеризовано виховання особистості майбутнього вчителя засобами олімпізму як життєвої філософії, що звеличує та об’єднує в гармонійне ціле якості тіла, волі й розуму. Показано план  роботи Полтавського обласного відділення Олімпійської академії України, одним  із напрямів  діяльності якого є виховання особистості майбутнього вчителя засобами олімпізму, здоров’язбереження та створення здоров’язбережувального середовища вищого навчального закладу.

Посилання

Hetman, I. R. (2017). Olimpiiskyi rukh u Poltavskii oblasti. In Sportyvnyi litopys Poltavshchyny: storinky istorii, slavetni imena (pp. 89-99). Poltava [in Ukrainian].

Pavlova, S. P. (Ed.). (1980). Olimpiiskaia entciklopediia. Moskva: Sovetskaia entciklopediia [in Russian].

Olimpiiska akademiia Ukrainy. Retrieved from http://oau- ukr.com/olimpiiska-osvita/vishcha-shkola.html [in Ukrainian].

Bulatovoi, M. M. (2006). Tvii pershyi olimpiiskyi putivnyk. Kyiv: Olimpiiska literatura [in Ukrainian].

Fitsula, M. M. (2000). Pedahohika. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].

Fitsula, M. M. (2014). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Номер

Розділ

Статті