ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР В АСПЕКТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ХХІ СТОЛІТТЯ

Автор(и)

  • P. LESHCHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209992

Ключові слова:

комп’ютерні ігри, педагогічний потенціал, компетентності ХХІ століття

Анотація

Обґрунтовано актуальність застосування комп’ютерних ігор у навчанні, визначено сутність категорії «комп’ютерна гра», охарактеризовано їх види. Виявлено педагогічний потенціал застосування комп’ютерних ігор як засобу формування компетентностей для ХХІ століття.

Посилання

Hrynko, V. (2014). Rozvytok IK‐kompetentnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv u konteksti formuvannia vmin zdiisniuvaty profilaktyku komp’iuternoi zalezhnosti v uchniv. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 43, 5, 84‐93. Retrieved from http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt#.VFPOjjSsW30.

Zhaldak, M. I. (2010). Komp’iuterno‐oriientovani systemy navchannia – stanovlennia i rozvytok. In Komp’iuterno-oriientovani systemy navchannia (No. 9(16), pp. 3‐9.). Kyiv: NPU imeni M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

Leshchenko, M. (2003). Shchastia dytyny‐iedyne diisne shchastia na Zemli: Do problemy pedahohichnoi maisternosti:navchalno‐metodychnyi posibnyk. Kyiv: ASMI [in Ukrainian].

Bykov, V. Yu., Bilous, O. V., & Bohachkov, Yu. M. (2010). Osnovy standartyzatsii informatsiino‐komunikatsiinykh kompetentnostei v systemi osvity Ukrainy. Kyiv: Atika [in Ukrainian].

Pedahohichni tekhnolohii: teoriia ta praktyka : navch.‐metod. posib. / za red. M.V. Hrynovoi ; Polt. derzh. ped. un‐t imeni V.H. Korolenka. Poltava : ASMI, 2007. 232 s.

Sulaieva N., Fedorovych L. Mystetski ihry v korektsiinii roboti z ditmy: navchalnyi posibnyk. Kremenchuk : Khrystyianska zoria. 2010. 164 s.

Tymchuk, L. (2009). Prohnostychno‐proforiientatsiina robota vchytelia pochatkovykh klasiv. Kyiv: LAT&AK [in Ukrainian].

Gee, J. (2007). What Video Games Have to Teach Us About Learning and Literacy. St. Martin’s Griffin, 2nd edition.

Jenkins, H. (2006). Fans, Bloggers, and Gamers: Media Consumers in a Digital Age . NYU Press.

Maye,r R. (2014). Computer Games for Learning: An Evidence‐Based Approach. The MIT Press.

Prensky, M. (2007). Digital Game‐Based Learning. Paragon House Ed. edition.

Collins English Dictionary. Retrieved from www.collinsdictionary.com/.

Cambridge Dictionaries Online Retrieved from www.dictionary.cambridge.org/].

Find the Meaning of the Words Retrieved from www.dictionary.reference.com/].

. Thought Catalog. Retrieved from https://thoughtcatalog.com/

Komp’iuterni ihry. Retrieved from //pidruchniki.com/17870107/psihologiya/kompyuterni_igri

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті