ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДИКИ “КОЛЬОРОВОГО ЧИТАННЯ”

Автор(и)

  • I. VLASIUK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223190

Ключові слова:

читання, методика “кольорового читання”, труднощі навчання, техніка читання, мовленнєва діяльність

Анотація

Розглянуто основні методи навчання читання іноземною мовою учнів початкової школи у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці. Визначено роль початкового шкільного іншомовного читання як виду мовленнєвої діяльності, спрямованого на сприйняття та розуміння письмового тексту. Проаналізовано методику “кольорового читання” для навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою, розглянуто труднощі, що виникають під час навчання техніки читання.

Посилання

Denysenko, M. V. (2004). Navchannia uchniv pochatkovoi shkoly tekhniky chytannia anhliiskoiu movoiu [Teaching elementary school students reading techniques in English]. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Instruktyvnometodychni rekomendatsii shchodo vyvchennia bazovykh dystsyplin u 2010/2011 navchalnomu rotsi [Instructional and methodical recommendations for the study of basic disciplines in the 2010/2011 academic year]. Retrieved from http://www.mon.gov.ua/ main.php?query=education/average/metod_rek [in Ukrainian].

Klimentenko, A. D. (1978). Problemy obucheniia inostrannomu (angliiskomu) iazyku detei s 1 klassa [Problems of teaching a foreign (English) language to children from grade 1.]. Moskva [in Russian].

Lenskaia, E. A. (1978). Problemy obucheniia chteniiu na angliiskom iazyke detei mladshego shkolnogo vozrasta [Problems of teaching to read in English for primary school children]. (Extended abstract of PhD diss.). Moskva [in Russian].

Lvov, M. R. (2000). Metodika prepodavaniia russkogo iazyka v nachalnykh klassakh [Methods of teaching Russian in primary school]: [ucheb. posob. dlia stud. vyssh. ped. ucheb. zavedenii]. Moskva: Akademiia [in Russian].

Matiukhina, M. V. Motivatciia dostizheniia i nastoichivost mladshikh shkolnikov [Motivation for achievement and persistence of younger students]. Retrieved from http://psychology.net.ru/articles/content/10894.html [in Russian].

Nikolaieva, S. Yu. (Ed.). (2013). Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice]: pidruchnyk dlia studentiv klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv. Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

Redko, V. G. (Comp.). (2005). Inozemni movy. Prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv ta spetsializovanykh shkil z pohlyblenym vyvchenniam inozemnykh mov [Foreign languages. Programs for secondary schools and specialized schools with in-depth study of foreign languages]. Kyiv: Perun [in Ukrainian].

Vasileva, T. G. Tipologizatciia metodov obucheniia tekhnike chteniia [Typology of teaching methods for reading techniques]. Retrieved from https://lib.herzen.spb.ru/text/vasiljyeva_35_76_2_47_54.pdf [in Russian].

Vashulenko, M. C. (2010). Kalendarne planuvannia. Chytannia, pysmo, rozvytok movlennia (1 klas) [Calendar planning. Reading, writing, speech development (1st grade)]. Pochatkova shkola [Elementary School], 1, 23-28 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті