ОГЛЯД ТИПІВ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ (BLENDED LEARNING) В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ В МЕЖАХ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • K. KOVINKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223215

Ключові слова:

викладач, змішане навчання, здобувачі освіти, студенти, тип навчання, метод навчання

Анотація

Розглядається змішане навчання та його типи в межах класичного університету. Вирізняються та обґрунтовуються найбільш дієві типи змішаного навчання для сучасного освітнього простору Аналізуються переваги та недоліки змішаного навчання. Робиться висновок, що запровадження змішаного навчання в університеті повинно призвести до підвищення якості університетської освіти загалом.

Посилання

Bonk, C. J., & Graham, C. R. (2006). The handbook of blended learning environments: Global perspectives, local designs.

Caroline, Lawless. (2019). What is blended learning? Retrieved from https://www.learnupon.com/blog/what-is-blended-learning/.

Kondakova, M. L. (2013). Smeshannoe obuchenie: veduschie obrazovatel'nye tehnologii sovremennosti [Blended learning: the leading educational technologies of our time]. Vestnik obrazovaniia [Education bulletin], 9 (2759), 54-64 [in Russian].

Kudryashova, A. V., & Gorbatova, T. N. (2015). Roli prepodavatelya v processe razvitiya tvorcheskoi samostoyatelnosti studentov vysshih uchebnyh zavedenii [Roles of the teacher in the development of creative independence of students of higher educational institutions]. Molodoi uchenyi [Young scientist], 4, 577-580 [in Russian].

Kuharenko, V. M., Berezenska, S. M., Bugaichuk, K. L. et al. (2016). Teorіya ta praktika zmіshanogo navchannya [Theory and practice of blended learning]. Harkіv: Mіskdruk: NTU HPІ [in Ukrainian].

Logіnova, A. V. (2015). Smeshannoe obuchenie: preimuschestva, ogranicheniya i opaseniya [Blended Learning: Benefits, Limitations and Concerns]. Molodoi uchenyi [Young scientist], 7, 809-811 [in Russian].

Romanovska, O. O., Romanovska, Yu. Yu., & Romanovskyi, O. O. (2020). Dosvid vyshchoi osvity Spoluchenykh Shtativ Ameryky XX–XXI stolit. Kn. 4: Osoblyvosti akademichnoho (universytetskoho) pidpryiemnytstva u SShA druhoi polovyny XX – pochatku XXI stolit [The experience of higher education in the United States of America in the XX-XXI centuries. Book 4: Features of academic (university) entrepreneurship in the United States in the second half of XX - early XXI centuries]: navch. posib. Kyiv: Vyd-vo NPU im. M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

Teach, Thought Staff. (June 18, 2019). 12 Of The Most Common Types Of Blended Learning. Retrieved from https://www.teachthought.com/learning/12-types-of-blended-learning/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті