РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Y. KOTELIANETS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223217

Ключові слова:

театрально-ігрова діяльність, словесна творчість, творча особистість, дошкільники, педагогічні умови

Анотація

У статті подана характеристика театралізованої діяльності дошкільників як ефективного засобу розвитку творчої особистості дитини, приділена увага з’ясуванню ролі виховання в організації театрально-освітнього простору формування творчої особистості засобами театралізованої діяльності. Обґрунтовані педагогічні умови щодо розвитку особистості дитини засобами театральної педагогіки.

Посилання

Benjamin, A. C. (1960). The ethics of scholarship: A discussion of problems that arise in its application. Journal of Higher Education, 31 (9), 471-480.

Havrysh, N., & Kotyk, I. (1996). Metodyka rozvytku movlennievoi diialnosti [Methodology of speech activity development]. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Lutsan, N. I. (2005). Movlennievo-ihrova diialnist ditei u doshkilnykh zakladakh osvity [Speech and play activities of children in preschool educational institutions: special course program]: prohrama spetskursu. Odesa: SVD M. P. Cherkasov [in Ukrainian].

Strelkova, L. P. (2010). Rol hry-dramatyzatsii v rozvytku emotsii u doshkilnykiv [The role of dramatization in the development of emotions in preschoolers]. Retrieved from http: // www.slovopedia.com/ [in Ukrainian].

Sukhomlinskii, V. A. (1979). Izbrannye pedagogicheskie sochineniia [Selected pedagogical writings] (Vol. 1). Moskva: Pedagogika [in Russian].

Ushakova, O. S. (1996). Rechevoe vospitanie v doshkolnom detstve. Razvitie sviaznoi rechi [Speech education in preschool childhood. Development of coherent speech]. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Vitluhina, N. (1978). Muzychne vykhovannia v dytiachomu sadku [Music education in kindergarten]. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Vodolaha, N. V. (2001). Navchannia rozpovidannia ditei starshoho doshkilnoho viku v teatralizovanii diialnosti [Teaching storytelling of older preschool children in theatrical activities]. (Extended abstract of PhD diss.), Pivdennoukr. state ped. Univ. To D. Ushinsky. Odessa [in Ukrainian].

Zelinska, K. O. (2010). Rol elementiv teatralnoi diialnosti u podolanni komunikatyvnoi dezadaptatsii molodshykh shkoliariv z porushenniamy intelektualnoho rozvytku [The role of elements of theatrical activity in overcoming communicative misadaptation of younger schoolchildren with intellectual development disorders]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 19: Korektsiina pedahohika ta spetsialna psykholohiia [Scientific journal of NPU named after MP Drahomanov. Series 19. Correctional pedagogy and special psychology]: zb. nauk. prats (No 16, pp. 62-65). Kyiv: NPU imeni M.P. Drahomanova [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті