ВИХОВАННЯ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ІГОР

Автор(и)

  • N. SULAIEVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250394

Ключові слова:

чуйність, моральне виховання, театралізована гра, театралізована діяльність

Анотація

У статті висвітлена проблема виховання чуйності у дітей дошкільного віку засобами театралізованих ігор. Акцентовано увагу на ознаках цієї якості та визначено, що саме дошкільний вік є сензитивним періодом для її формування. Зазначено, що театралізовано-ігрова діяльність є пріоритетним видом проявів життєвих вражень та провідним засобом морального виховання дитини дошкільного віку. Представлено спектр видів театралізованих ігор та схарактеризовано можливості їх уведення до освітнього процесу закладу дошкільної освіти.  Визначено етапи підготовчої роботи до театрально-ігрової діяльності дошкільників. Розкрито педагогічний потенціал театралізованих ігор за змістом літературних творів у формуванні чуйності –  базової якості дитини дошкільного віку.

Посилання

Bekh, I. (2006). Vchynok u moralno-dukhovnomu rozvytku osobystosti [An act in the moral and spiritual development of the individual]. Pochatkova shkola [Primary school], 7, 8-9 [in Ukrainian].

Bielienka, H. V. (Ed.). (2020). Dytyna: Osvitnia prohrama dlia ditei vid dvokh do semy rokiv [A Child: Educational program for children from two to seven years]. Kyiv [in Ukrainian].

Bure, R. S. (2004). Kak postupaiut druzia? Vospytanye humannukh chuvstv y otnoshenyi [What do friends do? Fostering humane feelings and attitudes]: uchebno-nahliadnoe posobye dlia provedenyia besed s doshkolnykamy 5–7 let. Sankt-Peterburh: Detstvo-Press [in Russian].

Domaniuk, O. M. (2018). Formuvannia dobrozychlyvosti u ditei starshoho doshkilnoho viku [Formation of older preschool children’s friendliness]: navchalno-metodychnyi posibnyk. Kremenets [in Ukrainian].

Kononko, O. (2021). Chuinist ta yii vykhovannia v doshkilnomu dytynstvi [Sensitivity and its upbringing in preschool childhood]. Nova pedahohichna dumka [New pedagogical thought], 2 (106), 120-126 [in Ukrainian].

Poliakova, O. (2015). Eksperymentalne doslidzhennia osoblyvostei rozvytku ta formuvannia chuinosti u ditei starshoho doshkilnoho viku v umovakh DNZ [Experimental study of the peculiarities of the development and formation of sensitivity in children of older preschool age in the conditions of preschool educational institutions]. In H. V. Bielienka (Ed.), Formuvannia bazovykh yakostei osobystosti ditei starshoho doshkilnoho viku v DNZ [Formation of older preschool children’s basic personality qualities in preschool educational institutions]: monohrafiia (p. 119-146). Kharkiv: Drukarnia Madryd [in Ukrainian].

Stanichenko, O. F. (2019). Spetsyfika vykhovannia chuinosti u ditei doshkilnoho viku [The specifics of preschool children’s sensitivity formation]. In O. A. Hnizdilova (Ed.), Doshkilna osvita u suchasnomu sotsiokulturnomu prostori [Preschool education in the modern socio-cultural space]: zb. nauk. prats (Is. 3, pp. 191-196). Poltava: FOP Tsoma S.P. [in Ukrainian].

Verbovskaia, V. S. (2013). Emotsyonalnaia otzuvchyvost: soderzhanye y struktura poniatyia [Emotional responsiveness: content and structure of the concept]. Vestnyk Nyzhnevartovskoho hosudarstvennoho unyversyteta [Bulletin of Nizhnevartovsk State University], 4, 1-5 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Номер

Розділ

Статті