АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОСТІ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВО-ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • O. KOVALENKO
  • O. MOSKALENKO
  • Yu. MOSKALENKO
  • L. CHERKASKA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264280

Ключові слова:

критичне мислення, критичність мислення, рефлексія, фахово-орієнтовані дисципліни, майбутні вчителі математики

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність розвитку критичного мислення як важливої характеристики, що забезпечує розвиток аналітичних і рефлексивних здібностей майбутніх учителів математики. Закцентовано увагу на аспектах формування критичності мислення в процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплін. 

Посилання

Kontseptsiia Novoi ukrainskoi shkoly [The Concept of the New Ukrainian School]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].

Maksymenko, S. D., Zaichuk, V. O., Klymenko, V. V., & Soloviienko, V. O. (2000). Zahalna psykholohiia [General Psychology]: pidruchnyk dlia studentiv vyshch. navch. zakladiv. Kyiv: Forum [in Ukrainian].

Marchenko, V. O., Moskalenko, O. A., & Barbolina, T. M. (Comps.). (2021). Osvitno-profesiina prohrama «Serednia osvita (Matematyka ta informatyka)» pershoho rivnia vyshchoi osvity za spetsialnistiu 014 Serednia osvita predmetnoiu spetsialnistiu 014.04 Serednia osvita (Matematyka) haluzi znan 01 Osvita / Pedahohika [Educational and professional program "Secondary Education (Mathematics and Informatics)" of the first (bachelor) level of higher education program of the subject specialty 014.04 Secondary Education (Mathematics) in the field of knowledge 01 Education / Pedagogy]. Poltava: PNPU [in Ukrainian].

Moskalenko, O. A., Cherkaska, L. P., & Kovalenko, O. V. (2020). Vybrani pytannia metodyky navchannia matematyky [Selected Questions of Methods of Teaching Mathematics]: metod. rekom. do provedennia prakt. zaniat ta orhanizatsii samostiinoi y indyvidualnoi roboty studentiv mat. spets. ped. ZVO. Poltava: PNPU imeni V. H. Korolenka [in Ukrainian].

Moskalenko, O. A., Cherkaska, L. P., & Kovalenko, O. V. (2020). Vuzlovi aspekty fakhovo oriientovanoi pidhotovky suchasnoho vchytelia matematyky u Poltavskomu pedahohichnomu [The nodal aspects of professionally oriented training of the modern teacher of mathematics in Poltava National Pedagogical University]. In Zbirnyk naukovykh prats vykladachiv, aspirantiv, mahistrantiv i studentiv fizyko-matematychnoho fakultetu [Collection of scientific works of teachers, graduate students, undergraduates and students of the Physics and Mathematics Faculty] (pp. 60-63). Poltava: Astraia [in Ukrainian].

Shynkaruk, V. I. (Ed.). (2002). Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk [Philosophical encyclopedic dictionary]. Kyiv: Abrys [in Ukrainian].

Tiahlo, A. V., & Voropai, T. S. (1999). Krytycheskoe mыshlenye : Problema myrovoho obrazovanyia XXI veka [Critical thinking: The problem of world education of the XXI century]. Kharkov: Un-t vnutr. Del [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-10

Номер

Розділ

Статті