DOI: https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209994

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

N. MISKOVA, V. GAFUROVA

Анотація


Представлено аналіз сучасного стану проблеми реалізації компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи України. Проаналізовано основні підходи, за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; визначено особливості, перспективи математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, названо пріоритетні напрями вдосконалення навчально‐виховного процесу з математики в початкових класах.


Ключові слова


методико-математична підготовка; компетентнісний підхід; компетентність; державний стандарт освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Hluzman, N. A. (2010). Metodyko‐matematychna kompetentnist maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi zahalnoi osvity. (2008). Pochatkova osvita, 2, 2‐5 [in Ukrainian].

Lazarenko, T. V. (2011). Formuvannia lohiko‐matematychnoi kompetentnosti uchniv. Pochatkove navchannia ta vykhovannia, 2, 21‐24 [in Ukrainian].

Onopriienko, O. (2010). Predmetna matematychna kompetentnist yak dydaktychna katehoriia. Pochatkova shkola, 11, 47-49 [in Ukrainian].

Skvortsova, S. (2011). Obchysliuvalni navychky yak skladova predmetno‐matematychnoi kompetentnosti molodshoho shkoliara. Pochatkova shkola, 8, 48-51 [in Ukrainian].


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.