НАВИЧКИ ХХІ СТОЛІТТЯ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • M. TIMENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227654

Ключові слова:

навички, шкільна освіта, Велика Британія, тенденції

Анотація

Автор розглядає та характеризує основні сучасні тенденції розвитку шкільної освіти у Великій Британії. Описано необхідні навички ХХІ століття учнів середніх навчальних закладів Великої Британії (спільне вирішення проблем, відповідальність, критичне мислення, творчість, емоційний інтелект, співпраця, прийняття рішень,  навички ІТ, саморегуляція, комунікація, гнучкість і пристосовуваність, повага, інформаційна та економічна грамотність та ін) і умови їхнього формування. Схарактеризовано так звані soft skills (гнучкі навички) і hard skills (жорсткі навички). Окреслено роль учителя ХХІ століття, що на сьогодні не може обмежуватись передачею знань, але орієнтуватися, обговорювати і звичайно, оцінювати прогрес виконання студентами завдань, щоб вони знали, коли більше необхідна підтримка, так як сьогодні інноваційні школи проектують класи для прагнення до знань, а не його транспортування.

Посилання

Ball, S. (2012). Global Education Inc. New Policy Network and the Neoliberal Imaginary. London: Routledge [in English].

Martha, Hampson, Alec, Patton, Leonie, Shanks. (2016). Ten ideas for 21st century education. Innovation union.

Department for education (2019). Participation in education and WBL/apprenticeship by academic age. England.

Emma, Knowles. (2019). Current educational issues. Educational journal. Retrieved from https://www.prospects.ac.uk/jobs-and-work-experience/job-sectors/teacher-training-and-education/current-educational-issues.

Needles, T. (2020) Steam power. International society for technology in education.

Organisation for Economic Co-operation and Development. Directorate for education and skills (2018). Retrieved from http://www.oecd.org/officialdocuments/publicdisplaydocumentpdf/?cote=EDU/WKP(2018)8&docLanguage=En

Pianta, R. C. & Hamre, B. K. (2009). “Conceptualisation, measurement and improvement of classroom processes: Standardised observation can leverage capacity”. Educational Researcher, 1. 38/2, 109-119.

Peter, Serdyukov. (2016). "Innovation in education: what works, what doesn’t, and what to do about it?" Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 1, 4-33. [Online]: https://doi.org/10.1108/JRIT-10-2016-0007

Robinson, K. (2016). Creative Schools: The Grassroots Revolution That's Transforming Education. Penguin books. New York.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Номер

Розділ

Статті