ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • N. DOROKHOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250345

Ключові слова:

моніторинг, вища медична освіта, цифрові технології, суб’єкти моніторингу, об’єкти моніторингу, якість освіти, Google Форми, WebAnketa, Survio, віртуальна дошка Padlet

Анотація

У статті на основі аналізу теоретичної літератури та власного практичного досвіду схарактеризовано суть та особливості цифрових технологій як ефективного інструменту моніторингу якості вищої медичної освіти. Запропоновано цифрові інструменти, котрі будуть ефективними під час будь-якого виду моніторингу (педагогічного, професіографічного та освітнього): цифрові сервіси для анкетування Google Форми, WebAnketa, Survio та віртуальну дошку Padlet. З’ясовано, що цифрові інструменти та їх змістове наповнення складають інформаційну основу управління якістю освіти у Полтавському державному медичному університеті, спрямовану на отримання оперативної та достовірної інформації про її якість підготовки студентів за освітніми програмами, умови досягнення якісно нових освітніх результатів.

Посилання

Annienkova, I. (2012). Monitorynh yakosti osvity u VNZ [Monitoring the quality of education in universities]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Pedahohichni nauky [The origins of pedagogical skill. Pedagogical sciences], 10, 9-15 [in Ukrainian].

Bulakh, I. Ye., Voitenko, L. P., & Antonenko, Yu. P. (2018). Monitorynh yakosti medychnoi osvity: mizhnarodnyi dosvid [Monitoring of the quality of medical education: International experience]. Medychna osvita [Medical Education], 3, 5-12 [in Ukrainian].

Hordiichuk, S. V. (2016). Zabezpechennia yakosti osvitnoi diialnosti za uchastiu studentiv u vyshchomu medychnomu navchalnomu zakladi [Ensuring the quality of educational activities involving students in the highest medical educational institution]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka [Bulletin of Zhytomyr State University named after Ivan Franko], 3 (85), 37-43 [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2020). Virtualna doshka Padlet yak element ta zasib rozvytku virtualnoho navchalnoho seredovyshcha [Padlet virtual board as an item and a means of developing a virtual educational environment]. In Resursno-oriientovane navchannia v «3D»: dostupnist, dialoh, dynamika [Resource-oriented training in "3D": availability, dialogue, dynamics]: materialy IV Vseukr. nauk.-prakt. Internet-konf. (pp. 44-50). Poltava [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2016). Dydaktychni osnovy resursno-oriientovanoho navchannia dystsyplin komp’iuternoho tsyklu studentiv ahrarnykh koledzhiv [Didactic foundations of resource-oriented training disciplines of computer cycle of students of agrarian colleges]. (D diss.). Poltava [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2012). Elektronnyi monitorynh navchalno-metodychnoi roboty pry orhanizatsii resursno-oriientovanoho navchannia v koledzhi [Didactic foundations of resource-oriented training disciplines of computer cycle of students of agrarian colleges]. Humanitarnyi visnyk DVNZ «Pereiaslav-Khmelnytskyi derzhavnyi pedahohichnyi un-t imeni Hryhoriia Skovorody» [Humanitarian Bulletin of PVNZ "Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University of Gregory Skovoroda"], 27, VII (40), 607-618 [in Ukrainian].

Patrykieieva, O. (2007). Monitorynh u systemi upravlinnia zakladom osvity [Monitoring in the education institution management system]. Upravlinnia osvitoiu [Education management], 2, 10-13 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Номер

Розділ

Статті