ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Y. STRYZHAK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250393

Ключові слова:

саморегуляція, професійна підготовка, педагогічна діяльність, вищий навчальний заклад

Анотація

У дослідженні схарактеризовано сутність розвитку саморегуляції  педагогічної діяльності як основи успішної професійної підготовки  майбутніх учителів іноземної мови. Спроба з'ясувати природу саморегуляції педагогічної діяльності майбутніх учителів іноземної мови дала змогу встановити причину функціювання структурних елементів формування саморегуляції під час професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. 

Посилання

Hrynova, M. V. (2012). Samorehuliatsiia [Self-regulation]: navch.-metod. posib. Poltava: ASMI [in Ukrainian].

Hrynova, M. V. (2017). Naukova shkola “Samorehuliatsiia yak osnova uspishnoi profesiinoi diialnosti” [Scientific school "Self-regulation as the basis of successful professional activity"]. Imidzh suchasnoho pedahoha [Image of a modern teacher], 4/2 (173), 5-10 [in Ukrainian].

Hrynova, M. V., & Kononets, N. V. (2018). Samorehuliatsiia yak osnova resursno-oriientovanoho navchannia studentiv u vyshchii shkoli [Self-regulation as a basis of resource-oriented learning of students in higher school]. In N. V. Kononets, V. O. Baliuk (Comps.), Resursno-oriientovane navchannia v «3D»: dostupnist, dialoh, dynamika [Resource-oriented learning in "3D": accessibility, dialogue, dynamics]: materialy II Vseukr. nauk.-prakt. Internet-konferentsii. Poltava: KUEP PDAA. Retrieved from https://rbl3d.forumotion.me/t194-topic Detalnishe tut: https://grinyovamv.webnode.com.ua/tovari/

Hryntsiv, M. (2013). Samorehuliatsiia yak komponent profesiinoi pidhotovky maibutnoho fakhivtsia [Self-regulation as a component of professional training of future specialists]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk [Actual issues of humanities], 4, 238-245. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_31 [in Ukrainian].

Kaliuzhna, T. H. (2013). Suchasni vymohy do profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Modern requirements for professional training of future teachers]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia. Psykholoho-pedahohichni nauky [Scientific notes [Nizhyn State University. Nikolai Gogol. Psychological and pedagogical sciences], 4, 32-37. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_7 [in Ukrainian].

Madzihon, V. M., & Voloshchuk, I. S. (2018). Tekhnolohii doslidzhennia osvitnikh problem [Technologies of research of educational problems: the manua]: posibnyk. Kyiv: Instytut obdarovanoi dytyny NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Номер

Розділ

Статті