ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • B. KOLOMIIETS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185027

Ключові слова:

самоосвітня компетентність, самоосвіта, мотив, мотивація, навчання впродовж життя, самостійна робота, книга

Анотація

Потреба у формуванні самоосвітньої компетентності вимагає від сучасного викладача ЗВО навчити студента вчитися самостійно, здобувати знання впродовж усього життя. Мотив до проведення індивідуальної навчальної роботи потребує особливої уваги, тому цілі, що спонукають самоосвітян до навчання, представляють особливий інтерес для науковців. Контроль виконаної самоосвітньої роботи, також потребує особливої уваги викладача, оскільки представляє можливості оцінити якість її проведення, мотивувати студентів, допомогає вирішити проблемні питання та є тією умовою, яка забезпечує результативність індивідуального навчання.

Посилання

Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti: u 2-kh kn. Kn. 2. Osobystisno-oriientovanyi pidkhid: naukovo-praktychni zasady. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Dziubak, R. M., & Hladka, N. M. (2010). Orhanizatsiino-metodychna diialnist metodychnoho kabinetu shchodo stvorennia umov dlia rozvytku pedahohichnoi initsiatyvy. Samoosvita pedahohichnykh pratsivnykiv. Cherkasy [in Ukrainian].

Gromtseva, A. K. & Shapkin, V. V. (Ed.). (1987). Samoobrazovanie uchaschihsya srednih proftehuchilisch. Moskva: Vyisshaya shkola [in Ukrainian].

Hurash, L. (2001). Sofiia Rusova – “apostol Pravdy i Nauky”. Doshkilne vykhovannia, 2, 10-11 [in Ukrainian].

Kovalenko, N. V. (2009). Formuvannia samoosvitnoi kompetentsii uchniv osnovnoi shkoly silskoi mistsevosti. (PhD diss.). Sumy [in Ukrainian].

Kremen, V. H. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity. Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].

Suhomlinskaya, A. I., & Suhomlinskaya O. V. (Comps.). (1987). V. A. Suhomlinskiy: Bibliografiya. Kyiv: Rad. Shkola [in Ukrainian].

Ushynskyi, K. D. (1983). Vybrani pedahohichni tvory: V 2 t. T. I. Kyiv [in Ukrainian].

Zhukevych, I. P. (2011). Poniattia samoosvity studentiv u konteksti neperervnoi osvity. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu. Pedahohichni nauky. Zhytomyr: ZhDU, 60, 116–119 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-07

Номер

Розділ

Статті