МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМИ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ» ЯК ОБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Автор(и)

  • T. REVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185282

Ключові слова:

елективний курс, актуальні проблеми фармацевтичної освіти, Болонський процес

Анотація

У статті застосовано теоретичні та практичні методи для узагальнення досвіду педагогічного конструкту змісту елективного курсу «Актуальні проблеми сучасної фармацевтичної освіти»  в умовах упровадження Болонського процесу у НМУ імені О.О. Богомольця, обгрунтовані змістовний, операційний, підсумково-оцінювальний компонент досліджуваної Програми елективного курсу.

Посилання

-y Mizhnarodnyi konhres Mizhnarodnoi Farmatsevtychnoi Federatsii (FIP) z farmatsii i farmatsevtychnykh nauk, 2015 r. Retrieved from http://www.mospharma.org/ru/novosti-fip/75-mezhdunarodnyy-kongress/

Bezzub, I. (2017). Suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku medychnoi osvity v Ukraini. Retrieved from http://www.nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2855:suchasnij-stan-ta- perspektivi-rozvitku-medichnoji-osviti-v-ukrajini&catid=8&Itemid=350

Bulakh, I. Ye., Volosovets, O. P., & Voronenko, Yu. V. (2003). Systema upravlinnia yakistiu medychnoi osvity v Ukraini. Dnipro: ART-PRES [in Ukrainian].

Kontseptsiia rozvytku osvity Ukrainy na period 2015–2025 rokiv. Retrieved from http://www.education- ua.org›ua...ukrajini-na-period-2015-2025

Natsionalna ramka kvalifikatsii. Postanova KM Ukrainy vid 23 lystopada 2011 r. No 1341. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua

Reva, T . D. (2016). Aksiolohichnyi dyskurs profesiinoi pidhotovky maibutnikh provizoriv u vyshchii medychnii osviti. Materials of the XII International Scientific and Practical conference “Cutting-edge science – 2016” (april 30–may 7, 2016.), Vol. 4. Pedagogical science, Sheffield. England. Science and Education. LTD, 65-67[in Ukrainian].

Reva, T. D. (2016). Aktualni problemy pidhotovky fakhivtsiv farmatsevtychnoho sektoru haluzi okhorony zdorovia Ukrainy. Humanitarnyi visnyk DVNZ “Pereiaslav-Khmelnytskyi pedahohichnyi universytet imeni Hryhoriia Skovorody”, 1 (37). T. 1 (69), Tematychnyi vypusk “Vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru”, 358-366 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-07

Номер

Розділ

Статті