ПОСИЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • A. TITOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185294

Ключові слова:

мотивація майбутніх сімейних лікарів, зовнішня мотивація, внутрішня мотивація, веб-технології, професійна компетентність, педагогічні умови, метод веб-квестів, професійні знання

Анотація

У статті розкривається тлумачення педагогічної умови формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів, а саме шляхи посилення мотиваційної складової питання при спонуканні до навчання студентів медиків. Розглянуто метод веб-квестів, як основний дієвий метод у формуванні зовнішньої мотивації майбутніх сімейних лікарів, а також його поетапну структуру та межі застосування.

Посилання

Dodge, B. (1995). Some Thoughts About WebQuests. WebQuest.org. Retrieved from http://webquest.sdsu.edu/about_webquests.html, free.

Kononets, N. V. (2012). Tekhnolohiia veb-kvest u konteksti resursno-oriientovanoho navchannia studentiv. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 138-143 [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2016). Dydaktychni osnovy resursno-oriientovanoho navchannia dystsyplin kompiuternoho tsyklu studentiv ahrarnykh koledzhiv. (D diss.). Poltava [in Ukrainian].

Levchenko, T . I. (2011). Motyvatsiia subiekta v riznykh vydakh diialnosti: monohrafiia. Vinnytsia: Nova knyha [in Ukrainian].

March, T. (2003). Criteria for Assessing Best WebQuests. Retrieved from http://www.bestwebquests.com/bwq/matrix.asp.

Napalkov, S. V., & Pervushkina, E. A. (2014). Web-kvest kak sredstvo razvitiya innovatsionnoy strategii obrazovaniya. Privolzhskiy nauchnyiy vestnik, 8 (36(2)), 51-53 [in Russian].

Polat, E., Buharkina, M., Moiseeva, M., & Petrov, A. (2000). Novyie pedagogicheskie i informatsionnyie tehnologii v sisteme obrazovaniya. Moskva: Akademiya [in Russian].

Rean, A. A., & Kolomnskiy, Ya. L. (2000). Sotsialnaya pedagogicheskaya psihologiya. Sankt-Peterburg, 2000 [in Russian].

Sergeev, I. S. (2004). Kak organizovat proektnuyu deyatelnost uchaschihsya: prakt. posob. dlya rabotnikov obscheobrazovatelnyih uchrezhdeniy. Moskva: Arkti [in Russian].

Spitsnadel, V. N. (2000). Osnovyi sistemnogo analiza. Sankt-Peterburg: Biznes-pressa [in Russian].

Tavdgiridze, L. A. (2009). Videolektsii v uchebnom protsesse. Yazyik, kommunikatsiya i sotsialnaya sereda, 7, 142-149 [in Russian].

Zhuravlova, L. V., & Lopina, N. A. (2016). Znachennia osvitnoho veb-kvestu yak vazhlyvoi skladovoi praktychno- oriientovanoi bezperervnoi pisliadyplomnoi pidhotovky likariv. Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity (z dystantsiinym pidiednanniam VM(F)NZ Ukrainy za dopomohoiu videokonferents-zviazku): materialy XIII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu, Ternopil, 12–13 trav. 2016 r. 2 t. Ternopil: TDMU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-07

Номер

Розділ

Статті