ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ (НА ТЕХНІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ)

Автор(и)

  • M. SHLENEVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185301

Ключові слова:

інтерактивні методи, українська мова як іноземна, технічний факультет

Анотація

У статті розглядаються особливості інтерактивних методів навчання української мови як іноземної на технічних факультетах університетів. У реаліях сучасної освіти представлені інтерактивні підходи до навчання іноземних студентів української мови, які сприяють її поглибленому та всебічному вивченню, розкриваються деталі їх застосування та робиться висновок щодо найефективніших серед них.

Застосування інтерактивних форм праці розглядається як таке, що сприяє засвоєнню навчального матеріалу і сприяє поліпшенню результатів дослідження.

Доводиться думка, що інтерактивне навчання є процесом навчання, яке відбувається тільки через постійну, активну взаємодію викладача зі студентами. Такі методи дослідження досить популярні у практиці вивчення української мови як іноземної, оскільки вони допомагають зробити навчальний процес більш ефективним.

Посилання

Dvulichanskaya, N. N. (2011). Interaktivnyie metodyi obucheniya kak sredstvo formirovaniya klyuchevyih kompetentsiy. Nauka i obrazovanie, 4 [in Russian].

Galskova, N. D. (2003). Sovremennaya metodika obucheniya inostrannyim yazyikam. Moskva: ARKTI [in Russian].

Kashlev, S. S. (2013). Interaktivnyie metodyi obucheniya. Moskva: TetraSistems [in Russian].

Shleneva, M. G. (2018). Methods to increase students interest in Ukrainian as foreign language work. Informatsiini tekhnolohii: nauka, tekhnika, tekhnolohiia, osvita, zdorovia: tezy dopovidei KhXVI mizhnarodnoi naukovo- praktychnoi konferentsii MicroCAD-2018, 16-18 travnia 2018r. [in Ukrainian].

Shleneva, M. G. (2018). Ukrainian as a foreign language: practical types of class work. Problemy i perspektyvy pidhotovky inozemnykh studentiv: materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, m. Kharkiv, 11-12 zhovtnia 2018 r. (102-105). Kharkiv: KhNADU.

Tokareva, T. N. (2014). Rolevaya igra kak interaktivnaya forma obucheniya inostrantsev russkomu yaziku. Kontsept, 13, 26-30 [in Russian].

Volkonskaya, S. A., & Pogrebnyakova, E. Yu. (2015). Mozgovoy shturm i ego raznovidnosti kak effektivnaya tehnologiya na urokah inostrannogo yazika. Molodoy uchenyiy, 3, 745-746 [in Russian].

Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia. (2003). Rada Yevropy. Viddil suchasnykh mov. Strasburh, Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-07

Номер

Розділ

Статті