ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З МАШИНОБУДУВАННЯ

Автор(и)

  • I. ASIEIEVA
  • M. VOLOBUYEV
  • T. MELNYK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.205954

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутні бакалаври машинобудівних спеціальностей, інноваційні педагогічні технології, хімія, навчальний процес

Анотація

Розглянуто вплив сучасної інноваційної навчальної діяльності в технічному університеті на ефективність підготовки майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. Висвітлено види та класифікацію педагогічних інноваційних технологій, які набули поширення в практиці викладання загальної хімії. Обґрунтовано, що використання інноваційних педагогічних технологій  у навчальному процесі сприяє розвитку творчих здібностей студенті. Доведено, що формування базової професійної компетентності бакалаврів у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін є обґрунтованою потребою суспільства в забезпеченні якісної підготовки конкурентоспроможних фахівців.

Посилання

Dubaseniuk, O. A. (Ed.). (2009). Profesiina pedahohichna osvita: innovatsiini tekhnolohii ta metodyky [Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики]. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Інноваційні педагогічні технології]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Hurevych, R. S. (2015). Innovatsiini osvitni tekhnolohii yak chynnyk rozvytku profesiinykh kompetentsii pedahohichnoho personalu PTNZ [Інноваційні освітні технології як чинник розвитку професійних компетенцій педагогічного персоналу ПТНЗ]. In Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. [Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми] (Vol. 42, р. 36). Kyiv; Vinnytsia: Planer [in Ukrainian].

Oleksenko, V. M. (2010). Suchasna paradyhma v konteksti pidhotovky inzheneriv cherez innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Сучасна парадигма в контексті підготовки інженерів через інноваційні педагогічні технології]. Theory and practice of social systems management, 2, 106-116. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_18 [in Ukrainian].

Pidlasyi, I. P. (2004). Praktychna pedahohika abo try tekhnolohii: interaktyvnyi pidruchnyk dlia pedahohiv rynkovoi systemy osvity [Практична педагогіка або три технології: інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти]. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

Piekhota, O. M., Kiktenko, A. 3., Liubarska, O. M., Nor, K. F., Oleksiuk, O. Ye., Sytchenko, A. L., & Tykhonova, T. V. (2001). Osvitni tekhnolohii [Освітні технології]. Kyiv: A.S.K. [in Ukrainian].

Reznik, S. M. (2017). Intelektualne seredovyshche universytetu yak vidpovid na vyklyky informatsiinoho suspilstva [Інтелектуальне середовище університету як відповідь на виклики інформаційного суспільства]. In O. H. Romanovskyi (Ed.), Naukova shkola akademika I. A. Ziaziuna u pratsiakh yoho soratnykiv ta uchniv : materialy nauk.-prakt. konf. [Наукова школа академіка І. А. Зязюна у працях його соратників та учнів : матеріали наук.-практ. конф.], (m. Kharkiv, 16-17 trav. 2017 r.). Kharkiv: NTU «KhPI». [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті