ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У РОБОТІ ПОЛТАВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОГО ЦЕНТРУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • L. BRIDZHAK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.205970

Ключові слова:

педагогічні інновації, проектна технологія, гуманізація позашкільної освіти, ігрова технологія, музейна педагогіка, освітній менеджмент

Анотація

У статті автор ставить проблему пошуку оптимальних форм і методів роботи з вихованцями закладу позашкільної освіти з метою формування соціально зрілої людини, яка буде успішною в майбутньому. На прикладі роботи педагогічного колективу екоцентру висвітлюється один з найважливіших напрямків  роботи закладу - перебудова змісту та якості освіти, застосовування надбань науки і практики, поєднання традиційних і нетрадиційних форм навчально-виховної роботи. Розкрита суть педагогічних інновацій, які впроваджуються у позашкільному закладі.

Посилання

Beh, I. D. (2003). Vihovannya osobistosti: y 2 kn. (Kn. 1 :Osobistisno oriyentovanij pidhid: teoretiko-tehnologichni zasadi). Kyiv: Libid [in Ukrainian].

Dubasenyuk, O. A. (2004). Innovacijni navchalni tehnologiyi – osnova modernizaciyi universitetskoyi osviti. In O. A. Dubasenyuk (Ed.), Osvitni innovacijni tehnologiyi u procesi vikladannya navchalnih discipline (pp. 3-14). Zhitomir: Vid-vo ZhDU [in Ukrainian].

Pustovit, G. (2010). Konceptualni zasadi suchasnoyi pozashkilnoyi osviti i vihovannya uchniv. Ridna shkola, 10, 19-23 [in Ukrainian].

Verbickij, V. V. (2002). Formuvannya praktichnogo rozumu cilespryamovanogo uchnya (z dosvidu stalogo rozvitku pozashkilnoyi ekologo- naturalistichnoyi osviti). Kyiv: Demiurg [in Ukrainian].

Verbickij, V. V. (2006). Organizacijno-metodichni zasadi ekologo-naturalistichnoyi roboti pozashkilnih navchalnih zakladiv (2003–2008 roki). Ridna shkola, 8, 5-9 [in Ukrainian].

Volkova, N. P. (2001). Pedagogika. Kyiv: Akademiya [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті