РЕАЛІЗАЦІЯ ТЬЮТОРСЬКОГО СУПРОВОДУ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • I. DENYSOVETS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206030

Ключові слова:

іноземний студент, тьюторство, самостійна робота, пізнавальна діяльність, професійні навички

Анотація

У статті розглянуто і теоретично обґрунтовано необхідність та доцільність реалізації тьюторського супроводу під час організації самостійної роботи іноземних студентів у вищому технічному навчальному закладі. Визначено основні шляхи побудови та вдосконалення елементів самостійного опрацювання навчального матеріалу в контексті самовдосконалення професійних навичок особистості. Проаналізовано основні чинники, які впливають на ефективність успішного виконання самостійної роботи студентами-іноземцями в технічних ЗВО.

Посилання

Bendova, L. V. (2004). Sistema podgotovki tyutorov – etapy razvitiya karery. In Kachestvo distancionnogo obrazovaniya (koncepcii, problemy, resheniya) (pp. 43-44). Moskva: MGIU [in Russian].

Bojko, Ya. (2009). Organizaciya samostijnoyi roboti studentiv u vishih navchalnih zakladah. Ridna shkola, 10, 19-23 [in Ukrainian].

Koicheva, T. I. (2003). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh uchyteliv-humanitariiv do vykonannia funktsii tiutora v dystantsiinii osviti. Naukovyi visnyk Pivdennoukrainskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni K. D. Ushynskoho, 5-6, 58-64 [in Ukrainian].

Kolbacheva, T. A. (2006). Tiutory sovremennogo rossiiskogo biznesa obrazovaniia: sotcialnyi aspekt. Moskva: Nauka-press [in Russian].

Pidkasistyi, P. I. (1980). Samostoiatelnaia poznavatelnaia deiatelnost shkolnikov v obuchenii. Moskva: Pedagogika [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті