ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ

Автор(и)

  • P. MAGDA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206169

Ключові слова:

цінності, ціннісні орієнтації, космічно-планетарний світогляд, творчо- гуманітарний тип особистості

Анотація

У статті подано аналіз висвітлення в науковому просторі (філософські, соціологічні, педагогічні, психологічні концепції) проблеми формування ціннісних орієнтацій учителів музики на тлі завдання філософії освіти: формувати особистість нового типу з космічно- планетарним світоглядом; виокремлено суперечності цього процесу та висунуто гіпотези щодо їх розв’язання у колі предметів соціально-гуманітарного циклу.

Посилання

Huberskoho, L. V. (2013). Filosofiia: pidruchnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kharkiv: Folio [in Ukrainian].

Mahda, P. M., Rylik, N. I., & Shybaiev, Yu. F. (2014). Osnovy filosofskykh znan. Kyiv: DMTs NZKMU [in Ukrainian].

Shchedrolosieva, K. O. (2010). Profesiohrama vchytelia muzyky i khudozhnoi kultury. Visnyk KhDPU, 2, 332-337 [in Ukrainian].

Stepanov, O. M., & Fitsula, M. M. (2005). Osnovy psykholohii i pedahohiky. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Sydorenko, O. L. (2002). Osvitnii prostir vyshchoho navchalnoho zakladu yak vyznachalnyi chynnyk formuvannia fakhivtsia novoho typu. Pedahohika i psykholohiia, 3, 98 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro osvitu” (2017). № 2145-VIII. Vidomosti Verkhovnoi Rady, 38-39, 380. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/print1452712935661891 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті