МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕНІ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206275Ключові слова:
фахова підготовка вчителя, ключові компетентності, вчитель природничих дисциплін, форми організації навчання, компетентність в природничих науках, математична грамотністьАнотація
Обґрунтовано пріоритетність питання формування ключових компетентностей студентів природничих спеціальностей у процесі фахової підготовки, пошук оптимальних форм та методів організації навчання хімії у виші. Проаналізовано форми організації навчання хімії, які відіграють першочергове значення у формуванні математичної, природничо-наукової та екологічної грамотності, уміння навчатися протягом життя, інформаційно-цифрової, соціальної і громадської компетентностей. Найбільш ефективними у розвитку ключових компетентностей, визначено такі форми та методи навчання хімії, як кейс-метод, розв’язування задач, проектно-технологічна діяльність, самостійна робота студентів.
Посилання
Burynska, N. M., Velychko, L. P. & Lypova, L. A. (1991). Metodyka vykladannya shkilnogo kursu khimii. Kyiv: Osvita [in Ukrainian].
Kabakova, L., & Myronchk, N. M. (2014). Organizacijni formy roboty u vyshhomu navchalnomu zakladi. In S. S. Vitvyczka, & N. M. Myronchuk (Eds.), Modernizaciya vyshhoyi osvity v Ukrayini ta za kordonom (pp. 150-154). Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].
Nenastina, T. (2015). Zagalni metody vykladannya khimii v texnichnomu VNZ. Pedagogika i psyphologiya profesijnoyi osvity, 4-5, 63-67 [in Ukrainian].
Pidkasistyi, P. I. (1980). Samostoiatelno-poznavatelnaia deiatelnost shkolnikov v obuchenii. Moskva: Pedagogika [in Russian].
Stepanska, A. V. (2015). Zastosuvannya metodku konkretnyx s`tuacij (kejs-metodu na urokax phimii. Tavriiskyi visnyk osvity, 2 (50), 245-252 [in Ukrainian].