DOI: https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209631

РОЛЬ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ ОСВІТИ В РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУСПІЛЬСТВА

Z. HNATIV

Анотація


У статті розглянуто необхідність формування високого культурно-освітнього середовища української держави, що сприятиме розвитку лідерського потенціалу суспільства. Підкреслено, що мистецтво відіграє унікальну роль у даному напрямку. Висвітлено цілі мистецької освіти, її зміст, моделі навчання. Зазначено, що ініціативна, всебічно розвинена, культурна особистість із активною життєвою позицією є затребуваною в сучасному суспільстві та скеровує його до позитивних соціокультурних перетворень.


Ключові слова


мистецтво; музична освіта; національно-культурний розвиток; лідерський потенціал; особистість; духовність

Повний текст:

PDF

Посилання


Dobrynova, O. (2009). Problemy profesiinoi muzychnoi osvity. Visnyk Cherkaskoho universytetu. Seriia. Pedahohichni nauky. 149, 113-116 [in Ukrainian].

Kalashnikovoi, S. (Ed.). (2014). Rol universytetu v rozvytku liderskoho potentsialu suspilstva: kontseptualni zasady. Kyiv: DP «NVTs «Priorytety» [in Ukrainian].

Cherepanova, S. (1999). Filosofiia osvity: buttia liudyny v universumi kultury. Dialoh kultur: Ukraina v svitovomu konteksti. Filosofiia osvity, 4, 22-33 [in Ukrainian].

Yarko, M. (1997). Muzychne vykhovannia v aspekti natsionalnoi identychnosti. In Liudyna i mystetstvo v humanistychnykh vymirakh (pp. 303-316). Lviv: Krai [in Ukrainian].

Road Map for Arts Education: Building Creative Capacities for the 21st Century. The World Conference on Arts Education: Lisbon, 6–9 March 2006. UNESCO, 2006.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.