ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ВАЖКІ ПІДЛІТКИ»

Автор(и)

  • I. TARANENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209828

Ключові слова:

важкі підлітки, підлітковий вік, поведінка, важковиховуваність, відхилення в поведінці

Анотація

Однією з актуальних проблем сучасності є особливості виховання важких підлітків, пошук шляхів ефективного попередження та корекції наслідків відхилень від соціальних норм поведінки учнями. У статті визначено сутність і схарактеризовано зміст дефініції «важкі підлітки», простежено фізіологічні, психологічні та інші особливості підліткового віку. На основі аналізу наукової літератури уточнено поняття “важкі підлітки”.

Посилання

Bazhenov, V. G. (1986). Vospitanie pedagogicheski zapushchennykh podrostkov. Kyiv: Rad. shk. [in Russian].

Belskii. P. G., & Miasishchev, V. N. (1933). K voprosu o tipakh trudnykh detei v massovoi shkole. In Trudnye deti v massovoi shkole (rabota posta okhrany detstva) (pp. 40-65). Leningrad: LPI [in Russian].

Vygotskii, L. S. (1983). Osnovnye polozheniia plana pedagogicheskoi issledovatelskoi raboty v oblasti trudnogo detstva. In L. S. Vygotskii, Sobranie sochinenii (Vol. 5, pp. 188-195). Moskva: Pedagogika [in Russian].

Goneev, A. D., Lifintceva, N. I., & Ialpaeva, N. V. (2010). Osnovy korrektcionnoi pedagogiki. Moskva: Akademiia [in Russian].

Ziubin, L. M. (1982). Uchebno-vospitatelnaia rabota s trudnymi uchashchimisia. Moskva: Vyssh. shk. [in Russian].

Kufaev, V. I. (1934). Sotcialno-zapushchennye deti i podrostki i metody raboty s nimi. In O. L. Bem, & V. I. Kufaeva (Eds.), Trudnye deti i podrostki i metody raboty s nimi v detuchrezhdeniiakh (pp. 3-45). Moskva: MONO [in Russian].

Lozova, V. I., & Trotsko, H. V. (2002). Teoretychni osnovy vykhovannia i navchannia. Kharkiv: OVS [in Ukrainian].

Makarenko, A. S. (1988). O vospitanii. Moskva: Politizdat [in Russian].

Orzhekhovska, V. M. (1996). Profilaktyka pravoporushen sered nepovnolitnikh. Kyiv: VUAN [in Ukrainian].

Popov, M. A. (2006). Pedahohichni umovy korektsii povedinky vazhkovykhovuvanykh starshoklasnykiv u navchalno-vykhovnomu protsesi zahalnoosvitnoi shkoly. (Extended abstract of PhD diss.). Luhansk [in Ukrainian].

Kapskoi, A. Y. (Ed.). (2009). Sotsialna pedahohika. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Tatenko, V. A. (Ed.). (1985). Trudnyi podrostok: prichiny i sledstviia. Kyiv: Rad. shk. [in Ukrainian].

Feldshtein, D. I. (1983). Psikhologicheskie aspekty izucheniia sovremennogo podrostka. Voprosy psikhologii, 1, 33-41 [in Russian].

Fitsula, M. M. (2002). Pedahohika. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].

Shpak, V. P., Shpak, V. M. Pervynni i vtorynni prychyny porushen povedinky vazhkovykhovuvanykh ditei yak problema reabilitatsiinoi pedahohiky. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Vchu/N121/N121p143-148.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Номер

Розділ

Статті