DOI: https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209999

ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

V. RADUL

Анотація


У статті розглянутий взаємовплив становлення  соціальної зрілості та педагогічної майстерності студентів‐майбутніх педагогів. Показано, як в умовах вищого навчального закладу та процесі професійної підготовки різні види навчально‐виховної  діяльності здійснюють ефективний вплив на ці два процеси.


Ключові слова


особистість; соціальна зрілість; педагогічна майстерність; майбутні педагоги

Повний текст:

PDF

Посилання


Abdullina, O. A. (1984). Obshchepedagogicheskaia podgotovka uchitelia v sisteme pedagogicheskogo obrazovaniia. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Asmolov, A. G. (1996). Kulturno‐istoricheskaia psikhologiia i konstruirovanie mirov. Moskva: Modek [in Russian].

Batishchev, G. S. (1969). Deiatelnostnaia sushchnost cheloveka kak filosofskii printcip. Problema cheloveka v sovremennoi filosofii. Moskva [in Russian].

Radul, V. V. (1995). Diahnostyka osobystosti maibutnoho vchytelia: monohrafiia. Kyiv: Vyshcha shk. [in Ukrainian].

Radul, V. V. (1994). Faktory sotsialnoi zrilosti studentiv pedvuzu. Kyiv [in Ukrainian].


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.