ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У РОЗВИТКУ ЇХНЬОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • S. RENDYUK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.210000

Ключові слова:

професійна спрямованість, пізнавальна діяльність, математичні дисципліни, технічні університети

Анотація

У статті розглядаються  проблеми розвитку пізнавальної діяльності як одного із провідних механізмів забезпечення належного рівня самостійності і відповідальності студентів, можливості їх плідного професійного становлення.

Посилання

Diachenko, M. I., & Kandybovich, L. A. (1981). Psikhologiia vysshei shkoly : ucheb. posobie dlia vuzov. Minsk: Izd‐vo BGU [in Russian].

Zaiats, M. Osoblyvosti rozvytku osobystosti studenta. Retrieved from http://www.psyh.kiev.ua/Osoblyvosti_rozvytku_osobystosti_studenta.

Lisovskii, V. G., & Dmitriev, A. V. (1974). Lichnost studenta. Leningrad [in Russian].

Bulanova‐Toporkova, M. V. (Ed.). (2002). Pedagogika i psikhologiia vysshei shkoly. Rostov‐na‐Donu: Feniks [in Russian].

Podoliak, L. H., & Yurchenko, V. I. Zahalna psykholohichna kharakterystyka studentskoho viku. Retrieved from http:// www.psyh.kiev.ua/Podoliak_L.H.,_Iurchenko_V.I.Zahalna_psykholohichna_kharakterystyka_s tudentskoho_viku [in Ukrainian].

Psikhologicheskie osobennosti studenta i aktivizatciia ego poznavatelnoi deiatelnosti. Retrieved from http://www.almavest.ru/ru/favorite/2011/11/24/263 [in Russian].

Stoliarenko, L. D. (1997). Osnovy psikhologii. Rostov‐na‐Donu [in Russian].

Ushynskyi, K. D. (1983). Vybrani pedahohichni tvory. (Vol. 1). Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті