ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • S. KUDLYAK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223223

Ключові слова:

планування, система планування організаційно-педагогічної діяльності, управлінська команда, заклад загальної середньої освіти, управління школою, педагогічна діяльність вчителів

Анотація

У статті розкриті особливості  упровадження системи   планування організаційно-педагогічної діяльності  вчителів в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти . В умовах розбудови національної системи освіти України на сучасному етапі її розвитку важливого значення набуває діяльність керівника як професіонала, спроможного створити творче освітнє середовище в закладі освіти та навколо нього.

Визначені основні напрями та показники результативності  впровадження системи планування організаційно-педагогічної діяльності  в школі; експериментально  підтверджена необхідність  впровадження системи планування організаційно-педагогічної діяльності в закладі загальної середньої освіти, яка зумовлюється постійною увагою до підвищення професійної компетентності управлінської команди та педагогів засобами систематизації планової діяльності в системі підвищення кваліфікації, самоосвіти, організації методичної служби школи.

Посилання

Brativnyk Y.G. Technology system as an object of system analysis URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/nvnltu/17_2/270_Bratiwnyk_17 _2.pdf. (appeal date: 15.08.2018).

Goncharenko S.V. Ukrainian pedagogical dictionary. Kyiv,Lubid’ 1997. 376 p.

Grinova M., Shtepa O. Model of education manager. Ed. For the director., №7-8, 2003., p.25.

Yelnikova G.V., Zaichenko O.I., Maslov V.I. and others. Theoretical and methodical bases of modeling of professional competence of heads of educational institutions: monograph. K.; Chernivtsi: Books-XXI, 2010. 460 p. 4.

Zvereva V.I. Organizational and pedagogical activity of the head of the school, 2nd edition, revised and supplemented. - M: New School, 1997 - 320 p.

Kapchenko L.M. Modeling of organizational and pedagogical activity in the management system of vocational schools: dis. cand. ped. Sciences: 13.00.06 / University of Management. Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. K., 2010. 150 p.

Morozova T.V. Diagnosis of teacher success: Collection of methodical materials for principals and deputy principals of schools. M .: Center "Pedagogical search", 2001. p. 72.

Pikelna V.S. New learning technologies. Labor and professional training of young people: problems and ways to solve them: a collection of scientific papers. Kryvyi Rih: IVI, 2002. Issue. 4. pp. 4–11.

Rozhnova T.E. Management of vocational school on the basis of innovative technologies: dis. … Cand. ped. Sciences: 13.00.06 / SHEI "UMO" NAPS of Ukraine, K., 2012. 285 p.

Khrykov E.M. Methodology of pedagogical research: monograph. H.: FOP Panov AM, 2017. 237 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті