ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223234Ключові слова:
малочисельна школа, клас-комплект, проблемна ситуація, рольова гра, навчальна задача, відеометод, модераціяАнотація
У статті розкрито змістовий компонент підготовки магістрів початкової освіти в умовах початкової школи сільської місцевості. Виділено та охарактеризовано методи та форми підготовки майбутніх фахівців до роботи в сільській початковій школі: створення проблемних ситуацій, завдання на виявлення інтелектуальних почуттів, прийоми провокаційних висловлювань, рольових ігор, навчальних задач, тренінгів, відеометоду, модерації. Описано методику використання цих засобів під час занять з магістрами.
Посилання
Onyshkiv, Z. M. (2012). Orhanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu v silskii pochatkovii shkoli [The organization of educational process in a rural primary school]: navchalnyi posibnyk. Ternopil: TNPU im. V. Hnatiuka [in Ukrainian].
Petrov, A. V. (2005). Dyskusyia i prynyatyie reshenyi v gruppe: tekhnolohyia moderatsyi [Discussion and decision-making in a group: technology of moderation]. Sankt-Peterburg: Rech [in Russian].
Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Sto porad uchytelevi [One hundred pieces of advice for a teacher]: Vybrani tvory v piaty tomakh (Vol. 2). Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].
Shcherban, P. M. (2004). Navchalno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Educational pedagogical games in higher educational establishments]: navchalnyi posibnyk. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].
Verbytskyi A. A. (1991). Aktyvnoe obuchenye v vysshei shkole: kontekstnyi podkhod [Active learning at a university: context approach]: metodycheskoe posobiie. Moskva: Vysshaia shkola [in Russian].