КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223245Ключові слова:
концепція формування іншомовної комунікативної компетентності, майбутні вчителі початкової школи, концепт, підходи, принципи формування іншомовної комунікативної компетентностіАнотація
У статті схарактеризовано особливості концепції формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, визначено основні концепти: методологічний, теоретичний, практичний. У публікації описано ідеї, підходи, принципи, методи, на яких ґрунтується процес формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців, виокремлено засадничі основи концепції досліджуваної компетентності: філософські комунікативного діалогового гуманізму; положення сучасної науки про культуру та культурний потенціал особистості; психологічні та психолінгвістичні теорії пізнання, діяльності, навчання й розвитку особистості; теорії освіти й студентоцентрованого навчання, методологічні й дидактичні принципи та підходи; лінгвістичні й соціолінгвістичні теорії та підходи до вивчення мов.
Посилання
Adamiv, S. (2016). Metodolohichni pidkhody do formuvannya profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh marketolohiv [Methodological approaches to the forming future marketers’ professional competence]. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity [Pedagogy and psychology of vocational education], 3, 28-35 [in Ukrainian].
Anisimov, O. S. (2002). Pedagogicheskaya akmeologiya: obshchaya i upravlencheskaya [Pedagogical acmeology: general and managerial]. Minsk: Technoprint UE [in Russian].
Arkhangelskaya, M. V. (2006). Metodologicheskiy komponent v soderzhanii yestestvennomatematicheskogo obrazovaniya v tekhnicheskikh vuzakh [Methodological component in the content of natural-mathematical education in technical universities]. (PhD diss.). Moskva: Moscow State University of Technology and Management [in Russian].
Bilodid, I. K. (Ed.). (1979). Slovnyk ukrayinskoyi movy [Dictionary of the Ukrainian language] (Vol. 9). Kyiv: Naukova Dumka [in Ukrainian].
Blewitt, J. (2010). Deschooling Society? A Lifelong Learning Network for Sustainable Communities, Urban Regeneration and Environmental Technologies. Sustainability, 2 (11), 3465-3478.
Frolov, I. T. (Ed.). (1987). Filosofskiy slovar [Philosophical dictionary]. Moskva: Politizdat [in Russian].
Honcharenko, S. U. (2011). Ukrayinsky entsyklopedychny slovnyk [Ukrainian encyclopedic dictionary]. Rivne: Volyn. oberehy [in Ukrainian].
Koreneva, I. M. (2019). Systema pidhotovky maybutnikh uchyteliv biolohiyi do realizatsiyi funktsiy osvity dlya staloho rozvytku [The system of training future biology teachers to implementing the functions of education for sustainable development]: monohrafiya. Sumy: Vinnichenko [in Ukrainian].
Krashen, S. D. (1981). Second Language Acquisition and Second Language Learning. University of Southern California: Pergamon Press Inc.
Lodatko, Ye. A., & Kondrashova, L. V. (2015). Vchytel pochatkovoyi shkoly u sotsiokulturnomu vymiri suspilstva [Primary school teacher in the socio-cultural dimension of society]. Kyiv: Slovo Publishing House [in Ukrainian].
Lutsenko, Gr. V. (2013). Fundamentalizatsiya fizychnoyi osvity u vyshchiy shkoli: monohrafiya [Fundamentalization of physical education in higher education: monograph]. Cherkasy: Bohdan Khmelnytsky ChNU [in Ukrainian].
Mykytenko, N. O. (2011). Kontseptsiya formuvannya inshomovnoyi profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh fakhivtsiv pryrodnychykh spetsialnostey [The concept of forming foreign language professional competence of intending specialists in natural specialties]. Naukovy visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Series: Pedagogy, social work [Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: Pedagogy, social work], 23, 93-96 [in Ukrainian].
Spolsky, B. (2009). Language management. Cambridge University Press.