ЗАПОБІГАННЯ ПОМИЛОК ЯК КОМПОНЕНТ КОРЕКЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ У СИСТЕМІ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • L. CHERKASKA
  • O. MOSKALENKO
  • O. KOVALENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223336

Ключові слова:

навчальний процес, корекція результатів навчання, запобігання помилок, контроль знань і вмінь учнів, уроки математики

Анотація

У статті розкриваються особливості роботи із запобігання учнівських помилок на уроках математики різних типів, обгрунтовується вибір методів навчальної корекції.

Посилання

Cherkaska, L. P. (2002). Vykorystannia alhorytmichnykh prypysiv yak odnoho z efektyvnykh zasobiv korektsii znan i vmin uchniv u protsesi navchannia matematyky [The use of algorithmic prescriptions as one of the effective means of correcting students' knowledge and skills in the process of learning mathematics]. Naukovi zapysky. Seriia fizyko-matematychna [Proceedings. Physical and mathematical series]. Poltava PDPU, 85-90 [in Ukrainian].

Cherkaska, L. P. (2009). Metodyka kontroliu ta korektsii navchalnykh dosiahnen z matematyky uchniv osnovnoi shkoly [Methods of control and correction of academic achievement in mathematics of primary school students]. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Cherkaska, L. P., & Moskalenko, O. A. (2005). Struktura ta zmist systemy dydaktychnykh zasobiv dlia zdiisnennia korektsii rezultativ navchannia matematyky [The structure and content of the system of didactic tools for the correction of learning outcomes in mathematics]. Problemy matematychnoi osvity [Problems of mathematical education]: materialy Vseukr. nauk.-metodychnoi konferentsii (pp. 119-120). Cherkasy: Vyd. Vid. ChNU [in Ukrainian].

Ishchenko, H. (2001). Korektuiuchi funktsii navchalnykh vprav [Corrective functions of training exercises]. Matematyka v shkoli [Mathematics at school], 4, 18-20 [in Ukrainian].

Tarasenkova, N. A. (2002a). Vykorystannia znakovo-symvolichnykh zasobiv u navchanni matematyky [The use of sign-symbolic means in teaching mathematics]. Cherkasy: Vidlunnia–Plius [in Ukrainian].

Tarasenkova, N. A. (2002b). Pryiom vizualizatsii pomylok yak sposib operatyvnoho korektuvannia znan uchniv pid chas usnoho opytuvannia [Reception of visualization of errors as a way of operative correction of knowledge of pupils during oral interrogation]. Matematyka v shkoli [Mathematics at school], 3, 32-35 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті