ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ МАГІСТРАТУРИ ЯК КОНТЕКСТ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО УПРАВЛІНЦЯ

Автор(и)

  • I. VAZHENINA
  • O. ZUB

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227429

Ключові слова:

середовищний підхід, освітнє середовище, інтелектуальне середовище, магістратура, майбутній менеджер, педагогічні умови, особистісно-професійний розвиток, викладач

Анотація

У статті аналізується специфіка магістратури як середовища, яке сприяє інтелектуальному розвитку та особистісно-професійному становленню майбутнього фахівця в галузі менеджменту. Розглядаються педагогічні умови, завдяки яким цей розвиток відбувається достатньо ефективно. Формулюються вимоги до викладача як ключової постаті в формуванні інтелектуального середовища магістратури.

Посилання

Baliuk, A. (2015). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh mahistriv humanitarnykh spetsialnostei do orhanizatsii naukovo-doslidnoi diialnosti [Features of preparation of future masters of humanitarian specialties for the organization of research activity]. Nauka i osvita [Science and education], 9, 7-11 [in Ukrainian].

Kostiuk, V. V., Liubchenko, Yu. V., & Usmanova, O. V. (2019). Zhurnalistyka. Praktyka u profesiinomu stanovlenni studentiv [Journalism. Practice in the professional development of students]: metodychni rekomendatsii dlia zdobuvachiv stupeniv vyshchoi osvity bakalavra ta mahistra, yaki navchaiutsia za osvitnoprofesiinoiu prohramoiu «Zhurnalistyka». Zaporizhzhia: KSK-Alians [in Ukrainian].

Stetsenko, N. M., & Chykalova, T. H. (2016). Rol samostiinoi roboty studentiv u formuvanni profesiinoi kompetentnosti maibutnikh menedzheriv osvity [The role of students' independent work in the formation of professional competence of future education managers]. Retrieved from https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/562049.pdf [in Ukrainian]

Tsiuniak, O. (2020). Profesiina pidhotovka maibutnikh mahistriv pochatkovoi osvity do innovatsiinoi diialnosti yak naukova problema [Professional training of future masters of primary education for innovation as a scientific problem]. Osvitni obrii [Educational horizons], 50, 1, 201-205 [in Ukrainian].

Yatsyk, M. R. (2016). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh mahistriv z menedzhmentu ekonomichnoi bezpeky u protsesi fakhovoi pidhotovky [Formation of professional competence of future masters in economic security management in the process of professional training]. (PhD diss.). Retrieved from http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/419 [in Ukrainian].

Zaskalieta, S. H., & Okruh, A. Ye. (2018). Orhanizatsiia samostiinoi piznavalnoi diialnosti studentiv na zaniattiakh z inozemnoi movy [Organization of independent cognitive activity of students in foreign language classes]. Molodyi vchenyi [A young scientist], 4.4 (56.4), 39-42 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Номер

Розділ

Статті