ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ ЯК ОДНА З ЕФЕКТИВНИХ ФОРМ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • A. SOKIL

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250385

Ключові слова:

онлайн-тренінг, форма, змішане навчання, майбутні юристи, фахова передвища освіта

Анотація

У статті окреслено напрями використання тренінгів під час змішаного навчання майбутніх юристів у закладах фахової передвищої освіти. Визначено та схарактеризовано етапи проведення онлайн-тренінгів для майбутніх юристів у закладі фахової передвищої освіти: підготовчо-цільовий, проєктувально-методичний, реалізаційно-технологічний та аналітико-рефлексивний.

Посилання

Danysko, O. V., & Semenovska, L. A. (2018). Geneza ta suchasnyi zmist poniattia zmishanoho navchannia v zarubizhnii pedahohichnii teorii i praktytsi [Genesis and modern content of the concept of blended learning in foreign pedagogical theory and practice]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 65, 3, 1-11 [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2021). Model zmishanoho navchannia (Flex Model Blended Learning) u pidhotovtsi mahistrantiv osvitnoi prohramy «Pedahohika vyshchoi shkoly» [Flex Model Blended Learning in the preparation of masters of the educational program "Higher School Pedagogy"]. In I. I. Osadchenko (Ed.), Svitovi vyklyky suchasnii osviti [Global challenges of modern education]: materialy Pershoi Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (Is. 1, part 1, pp. 18-22). Uman [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2021). Etapy stvorennia tsyfrovykh naratyviv dlia dystantsiinoho navchannia [Stages of creating digital narratives for distance learning]. In Dydaskal [Didascal]: chasopys: materialy Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu «Universytetska osvita v Ukraini u konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru» (No 21, pp. 280-281). Poltava [in Ukrainian].

Kononets, N., Ilchenko, O., Zhamardiy, V., Shkola, O., Broslavska, H., Kolhan, O., Padalka, R., & Kolgan, T. (2021). Software tools for creating electronic educational resources in the resource-based learning process. Journal for Educators, Teachers and Trainers JETT, 12 (3), 165-175.

Kononets, N., & Nestulya, S. (2020). The implementation experience of students mobile training in the fundamentals of leadership as a resource-oriented form. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 78, 4, 116-131.

Kotenko, T. M. (2009). Treninh yak zasib aktyvizatsii navchannia u vyshchii shkoli [Training as a means of intensifying learning in higher education]. Naukovi pratsi Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky [Scientific works of Kirovograd National Technical University. Economic sciences], 16 (2), 143-147 [in Ukrainian].

Kovalchuk, H. O., Butenko, N. Yu., &Artiushyna, M. V. et el. (2006). Treninhovi tekhnolohii navchannia z ekonomichnykh dystsyplin [Training technologies of training in economic disciplines]: navch. posib. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

Nestulia, S. I. (2018). Provaidynh treninhovykh tekhnolohii yak dydaktychna umova formuvannia liderskoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv z menedzhmentu [Providing training technologies as a didactic condition for the formation of leadership competence of future bachelors in management]. In Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of creative personality formation in higher and general education schools]: zb. nauk. pr. (No 60, vol. 2, pp. 129-133). Zaporizhzhia: KPU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Номер

Розділ

Статті