ЕВОЛЮЦІЯ ІДЕЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • V. ILCHENKO
  • K. HUZ

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264277

Ключові слова:

освіта для сталого розвитку, інтеграція, фундаменталізація, соціоприроднича освіта

Анотація

Стаття присвячена вивченню еволюції ідей освіти для сталого розвитку. Окрема увага приділена педагогічній технології «Довкілля» як варіанта ОСР. Авторами проаналізовано досягнення моделі освіти для сталого розвитку суспільства та вказати напрям удосконалення моделі відповідно до нового стандарту освіти.

Посилання

Bazarny, V. (1998). Glavnaia opasnost dlia tcivilizatcii [The main danger to civilization]. Narodnoe obrazovanie [Public education], 9-10, 157-165 [in Russian].

Нuz, K. Zh. (2004). Teoretychni ta metodychni osnovy formuvannia v uchniv tsilisnosti znan pro pryrodu [Theoretical and methodological bases of formation of students' integrity of knowledge about nature]. Poltava: Environment-K [in Ukrainian].

Dekada OON po obrazovaniiu dlia ustoichivogo razvitiia (2005-2014) [United Nations Decade for Education for Sustainable Development (2005-2014)]. Retrieved from https://www.gcedclearinghouse.org/sites/default/files/resources/180182rus.pdf [in Ukrainian].

Drukovani pratsi spivrobitnykiv NMTs i viddilu intehratsii zmistu zahalnoi serednoi osvity (sait «Dovkillia») [Printed works of the staff of the NMC and the department of integration of the content of general secondary education (site «Environment»)]. Retrieved from http://www.dovkillya.org.ua/naukova-dialnist/navchalno-metodichne-zabezpechennya.html [in Ukrainian].

Dewey, D. (1919). Psikhologiia i pedagogika myshleniia [Psychology and pedagogy of thinking]. Moskva [in Russian].

Ilchenko, V. R., Huz, K. Zh., Ilchenko, O. H., Oliinyk, I. M., & Holota, O. V. (2004). Navchalna prohrama intehrovanoho kursu «Dovkillia» dlia 1–4 klasiv. Pryrodnycha, hromadianska ta istorychna, sotsialna y zdorov’iazberezhuvalna osvitni haluzi [Curriculum of the integrated course «Environment» for grades 1-4. Natural, civic and historical, social and health-preserving educational branches]. Poltava [in Ukrainian].

Ilchenko, V. R., & Нuz. K. Zh. (2003). Obrazovatelnaia model «Logika prirody»: Kontceptualnye osnovy integratcii estestvennonauchnogo obrazovaniia [Educational model «Logic of Nature»: Conceptual foundations of integration of science education]. Moskva: Public education: School technologists [in Russian].

Ilchenko, V. R., & Нuz, K. Zh. (2010). Modernizatciia soderzhaniia obrazovaniia kak natcionalnaia problema [Modernization of educational content as a national problem]. Pedagogika [Pedagogy], 4, 4-8 [in Russian].

Pro pidvedennia pidsumkiv eksperymentu z aprobatsii osvitnoi prohramy «Dovkillia» [On summarizing the results of the experiment on approbation of the educational program "Environment"]. (2001): nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy № 529 vid 13.11.2000 r. Informatsiinyi zbirnyk Ministerstva osvity i nauky [Information collection of the Ministry of Education and Science], 2, 8-17 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-10

Номер

Розділ

Статті