ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283420Ключові слова:
народне мистецтво, вишивкарство, професійна підготовка, декоративно-прикладна творчість, формування творчої особистостіАнотація
У сучасних умовах освіта виступає важливим фактором відродження нації, виховання у молоді національної свідомості гармонійно розвиненої особистості майбутнього вчителя технологій – носія кращих надбань національної та світової культури, здатного до саморозвитку та самовдосконалення, до передачі досвіду своїм вихованцям-школярам.
У статті розглядаються особливості декоративно-прикладної творчості як фактора формування творчої особистості студента ЗВО. Розкривається ефективна роль народного мистецтва як джерела духовної та естетичної культури майбутнього вчителя технологій. Виявлено потенціал декоративно-прикладної творчості у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя технологій.
Посилання
Kara-Vasyleva, T. V. (2000). Ukrainian embroidery at the turn of the century. Ukraine art and architecture of the late 19th and early 20th centuries. Kyiv.
Nikishenko, Yu. I. (2002). Symbolism of individual geometric ornaments of Ukrainian embroidery. Scientific notes of NaUKMA, 20/21, 76-80.
Onyshchuk, O. (2000). Pile towels. Berehynia, 3.
Orlov, V. (2002). Modern trends in artistic and aesthetic education. Continuous prof. education: theory and practice, 3 (7), 209-217.
Orshansky, L. V. (2000). Decorative and applied art and ethnodesign – traditions and modernity in the artistic and labor training of future teachers of labor education. Innovative educational technologies, 1, 77-82.
Tytarenko, V. P. (2000). Poltava traditional embroidery: past and present: educational and methodological manual. Poltava: Verstka.
Tytarenko, V. P. (2003). Traditional folk crafts of the Poltava region. Poltava: Verstka.
Tytarenko, V. P. (2008). Ukrainian folk embroidery in the works of Poltava craftsmen. Poltava: Inart.