ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС СПЕЦКУРСУ «ПРОЄКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ХОРЕОГРАФА»

Автор(и)

  • M. TKACHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283442

Ключові слова:

візуалізація, дидактика, дидактичний процес, майбутній фахівець-хореограф, хореографічна освіта, проєктні технології

Анотація

У статті розкрито особливості візуалізації дидактичного процесу під час реалізації спецкурсу «Проєктні технології у професійній діяльності хореографа», які полягають у використанні трьох видів комп’ютерних презентацій: презентація як супровід доповіді; презентація як відеокліп; презентація як схематична анімація (скрайбінг). З’ясовано, що візуалізація дидактичного процесу під час реалізації спецкурсу «Проєктні технології у професійній діяльності хореографа» має двоїстий характер, оскільки комп’ютерні презентації різних видів створюються як викладачами і розміщуються у середовищі дистанційного курсу, так і студентами під час виконання навчальних завдань. Визначено низку функцій візуалізації дидактичного процесу під час спецкурсу «Проєктні технології у професійній діяльності хореографа» у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-хореографів: ресурсна, інтерактивна, інформаційна, управлінська, технологічна, комунікативна та здоров’язбережувальна.

Посилання

Bulaha, K. M. (2020). Dydaktyko-tekhnichne zabezpechennia navchalnoi diialnosti vykhovantsiv dytiachoho khoreohrafichnoho kolektyvu [Didactic and technical support of the educational activities of pupils of the children's choreographic team]. Science Review: Open Access Peer-reviewed Journal, 4 (31), 20-24 [in Ukrainian].

Havrilova, L. H. (2017). Spetsyfika rozroblennia dystantsiinykh kursiv z muzychno-istorychnykh dystsyplin [The specifics of the development of distance courses in music-historical disciplines]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 58, 2, 26-37 [in Ukrainian].

Havrilova, L. H. (2014). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky zasobamy multymediinykh tekhnolohii [Formation of professional competence of future music teachers by means of multimedia technologies]: monohrafiia. Kyiv: Vydavnytstvo NPU im. M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

Hrynova, M. V., Kononets, N. V., Diachenko-Bohun, M. M., & Rybalko, L. M. (209). Resursno-oriientovane navchannia studentiv v umovakh zdoroviazberezhuvalnoho osvitnoho seredovyshcha [Resource-oriented education of students in the conditions of a health-preserving educational environment]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 72, 4, 182-193 [in Ukrainian].

Kononets, N., Grynova, M., Zhamardiy, V., Mamon, O., & Liulka, H. (2020). Problems of Implementation of The System of Resource-Based Learning of Future Teachers of Physical Culture. International Journal of Applied Exercise Physiology (IJAEP), 9 (12), 50-60.

Omelianenko, H. A. (2012). Formuvannia naukovo-doslidnytskykh umin u bakalavriv iz fizychnoho vykhovannia i sportu zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Formation of scientific and research skills of bachelors in physical education and sports by means of information and communication technologies]. (Extended abstract of PhD diss.). Zhytomyr [in Ukrainian].

Osipova, I. L., & Shmatkova, A. I. (2017). Muzychno-rytmichne vykhovannia z elementamy khoreohrafii [Musical and rhythmic education with elements of choreography]: posibnyk dlia molodi, yaka navchaietsia u navchalnykh zakladakh. Sumy: Vyd-vo SumDPU imeni A. S. Makarenka [in Ukrainian].

Parkhomenko, O. M. (2016). Formuvannia baletmeisterskykh umin maibutnikh uchyteliv khoreohrafii v protsesi fakhovoi pidhotovky [Formation of choreographic skills of future teachers of choreography in the process of professional training]. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Reheilo, I. Yu. (2013). Vykorystannia multymediinykh prezentatsii na urokakh mystetskykh dystsyplin [The use of multimedia presentations in art lessons]. Nauka i osvita [Science and education], 4, 53-56 [in Ukrainian].

Rumiantseva, S. V., & Lanina, T. O. (2021). Osoblyvosti vykorystannia IT u profesiinii pedahohichnii diialnosti maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [Peculiarities of the use of IT in the professional pedagogical activity of future music teachers]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools], 76, 98-103 [in Ukrainian].

Soroka, T. V. (2015). Skraibinh yak suchasna forma vizualizatsii navchalnoho materialu [Scribing as a modern form of visualization of educational material]. Heohrafiia [Geography], 16 (284) [in Ukrainian].

Sydorchuk, N. H. (2016). Skraibinh: innovatsii ta tradytsii audiovizualnoi pidtrymky navchalnoho protsesu [Scribing: innovations and traditions of audiovisual support of the educational process]. Kreatyvna pedahohika [Creative pedagogy], 11, 57-64 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Номер

Розділ

Статті