РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО КОМПОНЕНТА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.182947Ключові слова:
вчитель початкових класів, діалог культур, культура міжнаціонального спілкування, міжетнічна толерантність, полікультурний компонент, полікультурна освіта, професійна підготовка, ціннісні орієнтаціїАнотація
У статті обґрунтовано шляхи реалізації полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Охарактеризовано полікультурний компонент професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів та виділено його основні структурні елементи. Представлено навчальну дисципліну «Теорія і практика формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкової школи» та її значення у полікультурній підготовці студентів-магістрів спеціальності 013 «Початкова освіта». Рекомендовано інноваційні методи і форми навчальної роботи, які сприяють підготовці полікультурного фахівця початкової ланки освіти.Посилання
Atroshchenko, T. O. (2017). Teoriia i praktyka formuvannia mizhetnichnoi tolerantnosti maibutnikh vchyteliv pochatkovoi shkoly [Theory and practice of forming interethnic tolerance for future teachers of elementary school]:
metodychni rekomendatsii do vyvchennia spetskursu dlia studentiv spetsialnosti 013 “Pochatkova osvita” osvitnoho stupenia mahistr. Mukachevo: MDU [in Ukrainian].
Honcharenko, N. A. (2007). Rozvytok polikulturnoi kompetentnosti pedahohiv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv [Development of multicultural competence of teachers of general educational institutions]: navchalnyi posibnyk. Kherson: RIPO [in Ukrainian].
Dzhurinskij, A. N. (2002). Polikul'turnoe vospitanie: sushchnost' i perspektivy razvitiya [Polycultural education: the nature and development prospects]. Pedagogika, 10, 93-96 [in Russian].
Kondratieva, O. M. (2017). Formuvannia polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly (na zasadakh linhvokrainoznavchoho pidkhodu) [Formation of multicultural competence of future teachers of elementary school (on the basis of the linguistic-ethnographic approach)]. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].