СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.182955Ключові слова:
готовність до професійної діяльності, кваліфіковані робітники аграрної галузі, професійно-технічний навчальний заклад, професійні знання, уміння, навичкиАнотація
У статті на основі аналізу наукових праць визначено поняття готовності майбутніх кваліфікованих робітників аграрної галузі до професійної діяльності. Готовність майбутніх кваліфікованих робітників аграрної галузі до професійної діяльності розглядається як складне утворення, що визначається єдністю та взаємообумовленістю таких структурних компонентів: мотиваційного, пізнавального, практичного, суб’єктного. Доведено, що результатом готовності майбутніх кваліфікованих робітників аграрної галузі до професійної діяльності є здатність випускників професійно-технічних навчальних закладів успішно виконувати професійні обов’язки на ринку праці.
Посилання
Davidich, Yu. O., Kush, Ye. I., & Ponkratov, D. P. (2011). Erhonomichne zabezpechennia transportnykh protsesiv: navch. posibnyk. Kharkiv: KhNAMH [in Ukrainian].
Durai-Novakova, K. M. (1983). Formyrovanye professyonalnoi hotovnosty studentov k pedahohycheskoi deiatelnosty. (Extended abstract of D diss.). Moskva [in Russian].
Havrysh, I. V. (2006). Teoretyko-metodolohichni osnovy formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti. (D diss.). Kharkiv [in Ukrainian].
Herasymova, I. H. (2015). Formuvannia profesiinoi mobilnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi sfery: monohrafiia. Vinnytsia: Edelveis i K [in Ukrainian].
Hrynova, M. V. (2008). Samorehuliatsiia: navch.-metod. posib. Poltava: ASMI [in Ukrainian].
Koval, I. S. (2017). Formuvannia profesiinoi hotovnosti maibutnikh riatuvalnykiv do diialnosti v ekstremalnykh umovakh. (PhD diss.). Lviv [in Ukrainian].
Kulko, V. A. (2011). Sutnist i struktura hotovnosti maibutnikh ahrariiv do profesiinoi diialnosti. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu, 2 (15), 193-197 [in Ukrainian].
Nychkalo, N. H. (2001). Neperervna profesiina osvita yak filosofska ta pedahohichna katehoriia. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka, 1, 9-22 [in Ukrainian].
Zuieva, A. B. (2018). Pedahohichni umovy formuvannia profesiinoho myslennia maibutnikh tekhnikiv-mekhanikiv u vyshchykh ahrarnykh navchalnykh zakladakh I-II rivniv akredytatsii. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].