ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АКТИВНИХ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ye. HONCHAROVA
  • L. SLIPCHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183174

Ключові слова:

компетентнісний підхід, проектний підхід, проектне навчання, особистісно-орієнтоване навчання, дидактичний потенціал, професійно-ситуативна тематика, рольова гра, дискусія, мозковий штурм, метод проектів

Анотація

У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти проблеми дидактичного впливу активних та інтерактивних методів навчання на інтенсифікацію фахової освіти у контексті компетентнісного та проектного підходів. Обґрунтовано закономірність використання означених методів з метою створення сприятливих дидактичних та психологічних умов, спрямованих в умовах особистісно-орієнтованого навчання на формування та розвиток предметно-фахових, мотиваційно-стимулювальних та комунікативних компетентностей.

Посилання

Batraeva, O. M. (2014). Rolevye igry v professionalnom aspekte podgotovki inostrannykh studentov [Role-playing games in the professional aspect of training foreign students]. Vysshee obrazovanie segodnia [Higher education today], 2, 84-92 [in Russian].

Guzeev, V. V. (1995). Metod proektirovaniia kak chastnyi sluchai integralnoi tekhnologii obucheniia [Design method as a special case of integrated learning technology]. Direktor shkoly [Head teacher], 6, 34-47 [in Russian].

Derkach, G. (2010). Metodika provedeniia uchebnoi diskussii pri obuchenii studentov-inostrantcev [The methodology of the educational discussion in the training of foreign students]. Novii Kolegіum [New Collegium], 6, 72-76 [in Russian].

Khutorskoi, A. V. Sovremennaia didaktika [Modern didactics]: ucheb. dlia vuzov. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

Kovalchuk, T. I. (2009). Metod proektiv u navchanni inozemnii movi [Method of projects in teaching a foreign language]: metod. rek. Poltava: RVV PUSKU [in Ukrainian].

Kuzmynskyi, A. I., & Vovk, O. I. (2011). Metodyka navchannia anhliiskoi movy v aspekti komunikatyvno-kohnityvnoho pidkhodu [Methods of teaching English in the aspect of communicative-cognitive approach]: navch.-metod. posib. Cherkasy: Cherkaskyi nats. un-t im. Bohdana Khmelnytskoho [in Ukrainian].

Krivshenko, L. P. (Red.). Pedagogika [Pedagogy]. (2004). Moskva: TK Velbi, Izd-vo Prospekt [in Russian].

Podranetska, N. (2006). Zastosuvannia proektnykh tekhnolohii na urokakh ukrainskoi movy ta literatury yak odyn iz napriamkiv rozvytku movnoi osobystosti [Application of project technologies in the Ukrainian language and literature lessons as one of the directions of language personality development]. Ukrainska mova i literatura v shkoli [Ukrainian language and literature at school], 3, 22-25 [in Ukrainian].

Polat, E. S., Bukharkina, M. Iu., Moiseeva, M. V., & Petrov, A. E. (2002). Novye pedagogicheskie i informatcionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniia [New pedagogical and information technologies in the education system]: ucheb. posob. [dlia stud. ped. vuzov i sistemy povysh. kvalif. ped. kadrov]. Moskva: Akademiia [in Ukrainian].

Yermakov, I. H. (2016). Metod proektiv u konteksti zhyttievykh rezultativ diialnosti v systemi sotsialnoi ta zhyttievoi praktyky uchniv [Method of projects in the context of life outcomes of students' social and life practice]. Postmetodyka [Postmethodics], 2, 24-34 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

HONCHAROVA, Y., & SLIPCHENKO, L. (2019). ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АКТИВНИХ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Витоки педагогічної майстерності, (23), 41–45. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183174

Номер

Розділ

Статті