ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕФОРМИ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183183Ключові слова:
майбутні вчителі, студент, викладач, освітнє середовище, майбутній учитель, педагогічна творчість, навчально-виховний процес, професіоналізм, емоційно сприятливе середовищеАнотація
У статті розглядається поняття освітнього середовища як сукупності умов, що впливають на розвиток і формування здібностей, потреб, інтересів, свідомості майбутнього вчителя; воно являє собою комплекс матеріальних чинників, міжособистісних відносин суб'єктів освіти, спеціально організованих психолого-педагогічних умов формування особистості. Емоційно сприятливий стан освітнього середовища визначається сформованістю індивідуального інтелектуального рівня, орієнтований на академічну підготовку, організацію життєдіяльності, стимулювання особистісного розвитку студента. Стан емоційно сприятливого середовища визначається культурними цінностями закладу, його традиціями, позитивним іміджем.
Посилання
Huzii, N. V. (2004). Osnovy pedahohiky profesionalizmu [Fundamentals of pedagogy of professionalism]: navch. posib. Kyiv: NPU im. M. P. Drahomanova [in Ukrainian].
Kremеn, V. H. (2019). Problema yakosti ukrainskoi osvity [The problem of the quality of Ukrainian education]. In M. V. Hrynova (Ed.), Metodyka navchannia pryrodnychykh dystsyplin u serednii ta vyshchii shkoli [Methods of teaching natural sciences in secondary and high school]: materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (pp. 5-7). Poltava: TOV «Simon» [in Ukrainian].
Ziaziun, I. A. (Red.). (1997). Pedahohichna maisternist [Pedagogical skills]: pidruchnyk.Kyiv: Vyshcha shk [in Ukrainian].